Helaas hebben wij sinds gister 03/09/2019 geen internet verbinding meer.
Na een extreem lange wachttijd aan de telefoon hebben wij een medewerker van u aan de telefoon gehad, die ons helaas niet verder kon helpen.
Hij informeerde ons dat er een ticket is aangemaakt en dat er een monteur zou komen kijken. Na het afronden van dit telefoongespreek kregen wij bericht van de monteur dat deze op woensdag 11/09/2019 langs kan komen.
Dat is pas over een week!
Ik hoop dat u kunt begrijpen dat ik dit te lang vind, aangezien de kans erg groot is dat de monteur het niet meteen kan verhelpen en de kans groot is dat we vervolgens weer moeten wachten op een vervolg actie.
Met het oog op ons aflopende contract, vraag ik u hierbij een passende oplossing aan te bieden.
Daarnaast wil ik u wijzen , dat wij recht hebben op een vergoeding in geval van een storing. Dit staat in artikel 3.15 van de Regeling Universele Dienstverlening en Eindgebruikersbelangen. U kunt deze regeling vinden op de website wetten.overheid.nl. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) houdt toezicht op deze regels, zie www.acm.nl.
Dit is natuurlijk geen storing maar het eindresultaat is hetzelfde, wij hebben geen internet en betalen voor een dienst die u niet levert.
Ik hoop natuurlijk niet dat het zover hoeft te komen en dat u met ene passende oplossing dit probleem sneller oplost dan dat u nu van plan bent.
Met vriendelijke groet,
Rob
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel