Beantwoord

Geen internet & TV Eindhoven

  • 11 January 2020
  • 11 reacties
  • 283 Bekeken

Sinds vrijdagavond geen internet en TV. Stappen reeds doorlopen, Zyxel modem en media converter reeds gereset maar “internet” lampje op modem blijft rood (WAN status). 

 

Geen storing bekend volgens dit forum en website. Graag support.

icon

Beste antwoord door Piotr 13 January 2020, 10:35

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7

Hey @jerrywx,

Ik zie dat je inmiddels contact hebt opgenomen met mijn collega van de klantenservice. Gelukkig is er hulp aanstaande en een afspraak met de monteur gepland. Als noodoplossing kun je de Unlimited Voucher gebruiken om te internetten. Sorry voor het ongemak!

Hallo @Piotr, dank voor je reactie. 
afspraak inderdaad ingepland. Vreemd genoeg doet internet het sinds vandaag weer en is er weer verbinding. FO lampje op de media converter knippert oranje en het wereldbolletje op de modem knippert groen (standaard?). Ik kan de afspraak afzeggen, maar ik zou graag de oorzaak willen weten zodat ik binnenkort niet weer 4 dagen zonder internet en TV zit. 
 

Zou je mij kunnen laten weten of ik het bezoek kosteloos kan laten doorgaan en dit überhaupt  zin heeft?

 

Thanks voor je hulp!

Reputatie 7

Hey @jerrywx,

Fijn om te lezen dat je internet wederom werkt! Is je verbinding sindsdien nog weggevallen? Zo niet, dan zie ik niet in waarom de afspraak nog door moet gaan. Je kunt dan probleemloos de afspraak annuleren bij mijn collega's van Guidion op het volgende nummer: 088 - 2000 151.

Is je verbinding wél weggevallen in de tussentijd. Dan raad ik je wel aan om de afspraak door te laten gaan. De monteur kan dan een aantal testen uitvoeren en een paar zaken uitsluiten. De afspraak is kosteloos, dus daarover hoef je je geen zorgen te maken. :wink:

Hi @Piotr !

Bedankt voor je support. Om toekomstige TV/Internet uitval te voorkomen en omdat ik niet kan uitsluiten of het internet in de tussentijd is weggevallen laat ik het bezoek graag doorgaan. Ik zou graag willen weten wat de oorzaak is van de uitval van 4 dagen.

Reputatie 7
Badge +16

@jerrywx Superfijn dat jouw verbinding weer werkt! Het is heel bot gezegd niet de bedoeling om een afspraak door te laten gaan wanneer alles weer werkt. Een Guidion monteur is er alleen voor om haperingen/verstoringen en defecten op te lossen. Ook al is de afspraak kosteloos voor onze klanten, wij hebben uiteraard wel financiële afspraken met hen. Bovendien zou dit betekenen dat het wellicht een gaatje in de agenda opvult dat anders opgevuld had kunnen worden met een storingsafspraak of iets dergelijks. Dit wil natuurlijk niet betekenen dat ik jouw punt niet snap, want het is volkomen logisch dat je dit wilt laten onderzoeken!

Hi @Jason,

begrijp ik, helaas hebben we wederom geen internet/TV verbinding. Hoop dat Guidion het weer werkend kan krijgen vanmiddag. 
 

Reputatie 7

Hey @jerrywx,

Ah gelukkig dat de afspraak dan wel doorgaat! Laat je ons weten hoe het bezoek is verlopen? Fijn weekend alvast! 

Hi @Piotr , 

Helaas blijkt het probleem bij de netwerkbeheerder te liggen... Ik wacht nu op reactie van hen om dit hopelijk zsm op te lossen. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @jerrywx,

 

Onze technische dienst zal jouw situatie nu met KPN gaan overleggen en dan krijg je binnen 3 werkdagen een reactie van KPN. Sorry voor het ongemak! Werkt de voucher code die je ontvangen hebt?

Hallo @Jason @Piotr ,

 

We zij inmiddels al 4x werkdagen verder en nog niks vanuit Tmobile vernomen dan wel de netbeheerder KPN.

Pro actief KPN benaderd maar die zeggen nog geen ticket van jullie te hebben…

Inmiddels zitten we al 2 weken zonder diensten..

Reputatie 7

Hi @jerrywx, de netbeheerder heeft de opdracht inmiddels ontvangen en ze wachten op bericht van jou om de afspraak te bevestigen. Dat gaat dus helemaal lukken! 

Reageer