Beantwoord

Geen internet vught

  • 19 January 2021
  • 2 reacties
  • 138 Bekeken

Sinds vanmiddag hebben we geen internet verbinding meer. Super handig met twee middelbare scholieren, die online lessen volgen en een vrouw die thuis werkt.

De klantenservice is momenteel niet bereikbaar. Na 20 minuten wachten wwed de verbinding verbroken.

 

Vanmiddag heeft mijn vrouw wel contact gehad. Er zou een storing zijn op het glasvezel netwerk. Dit kon uren of dagen duren.

Ik begrijp na het lezen van meerdere topics hier dat er in het postcodegebied 5261 al langer problemen zijn. Maar er is geen storingsmelding op mijn adres. Zou het nu opgelost morten zijn? Want dat is het niet.

Mijn vraag is hoe lang gaat het duren? Wat is er precies aan de hand en hoe kunnen we ervoor zorgen dat mijn kinderen en vrouw morgen wel online kunnen zijn?

 

 

 

icon

Beste antwoord door Boris 25 January 2021, 14:45

Bekijk origineel

2 reacties

Inmiddels 2 vouchers ontvangen voor onbeperkt data op onze t-mobile mobiele abonnementen.  Maar nog steeds geen internet op onze vaste aansluiting en een hotspot delen met het hele gezin is ook geen feest.

Is er al meer duidelijk? Wat er aan de hand is en hoe lang het nog gaat duren?

Inmiddels dag 4 voor ons.

Reputatie 7

Hi @Robert52 ,

Excuus voor de verlate reactie! We zijn hard bezig de bekende issues in Vught op te lossen. Momenteel staat het onderzoek uit en heb ik ook jouw gegevens doorgespeeld aan de techneuten van T-Mobile. Weet dat wij je ook zo graag mogelijk weer zien genieten van je verbinding. Heb je vragen, we zitten voor je klaar! 

Reageer