Mijn internet abonnement is vandaag ingegaan/geactiveerd. Ik heb mijn modem aangesloten. Alle kabels zijn goed aangesloten. De wandkabel is aangesloten op de wandcontactdoos. De powerkabel op stopcontact.Het lichtje van internet brandt niet. De 2.4G en 5G lichtjes branden wel. Zie foto ij bijlage.Ik heb wel WiFi maar geen internet.Ik heb hier eerder contact over gehad met een medewerker van T-mobile. Die vertelde me dat ik om 1800 uur werkend internet zou moeten hebben. Het is nu 1900 uur en ik heb nog steeds geen internet. Ik kan niemand telefonisch bereiken. Dus daarom probeer ik het via de community.Ik.hoop dat iemand mij kan helpen. Ik zou graag zsm internet willen hebben.BijlagenFoto:
Transcript van het gesprek:Carmen (24-12-2020 13:20:49): Bedankt! Ik zie dat de lijn vandaag geactiveerd wordt, maar dat is nog niet gebeurd. Dit kan tot 18:00 uur duren! Ik (24-12-2020 13:21:18): Oke dus om 1800 uur moet ik wel internet hebben? Carmen (24-12-2020 13:21:54): Dat klopt. Je kunt het gewoon zo aangesloten laten en zodra het 2e en 3e lampje ook branden weet je dat hij actief is! Ik (24-12-2020 13:22:09): Oki dankjewel Ik (24-12-2020 13:22:22): Mocht het lichtje niet branden dan bel ik wel Ik (24-12-2020 13:22:33): Fijne feestdagen en werk ze nog Carmen (24-12-2020 13:22:48): Bedankt, jullie ook! :)
Beste antwoord door TugiK
Bekijk origineel