geen internet, wifi

  • 3 September 2020
  • 1 reactie
  • 90 Bekeken

Hallo!  Ons internet, wifi en televisie thuis waren volledig afgesloten.  We hebben al alles gedaan wat in dergelijke gevallen gedaan moet worden.  Maar er is niets veranderd

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Igor Zmiev, welkom op de Community, hier helpen we elkaar graag zo goed mogelijk aan mooie oplossingen! 😄

Gisteren is jouw abonnement ingegaan en is de Internetverbinding geactiveerd. Dit kan tot 18:00 's avonds in de wijkcentrale opengezet worden, vandaar dat het op de eerste dag soms lijkt alsof je helemaal geen verbinding kunt maken. Ik heb een lijnmeting gedaan om na te gaan of ik verbindingsfouten tegenkom, maar het modem lijkt niet aangesloten te zijn, of althans niet correct. Probeer eens het modem gedurende 20 seconden van de stroom te halen, dat geeft vaak de nodige push om het binnenkomende signaal aan te wakkeren.

Zou je eens de installatievideo willen bekijken om te checken of alles goed aangesloten is? Mocht dit zo zijn, dan spring ik zo snel mogelijk weer te hulp. Laat me weten wat ik voor je kan doen. Samen komen we er altijd uit! 💪😎

Reageer