Beantwoord

Geen internettoegang

  • 21 October 2019
  • 10 reacties
  • 229 Bekeken

Ik ben een nieuwe klant.  Volgens informatie van T-Mobile zou ik vanaf 18 oktober voor 18:00 thuis internet moeten hebben.  Ik heb nog geen service.  Duurt het echt zo lang?  Moet ik nog wachten?

icon

Beste antwoord door Michaeloones 21 October 2019, 14:42

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Michaeloones 

Het zit inderdaad zo dat je op de installatie datum alles kan gaan aansluiten en je verbinding zal voor 18:00 actief moeten zijn dus je kunt enkele uren zonder internet zitten.

Indien je langer zit te wachten kun je inloggen in je MY T-mobile thuis omgeving om te kijken of de verbinding actief is.

Indien de lijn actief is is het even een kwestie van de handleiding goed na te lopen en maak je toevallig geen oude kabels? Je kan het beste de meegeleverde kabels gebruiken.

 

Indien er nog problemen zijn laat het ons weten!

Hallo, bedankt voor het antwoord.  T-Mobile Thuis geactiveerd.  Ik heb alles gecontroleerd.  Nieuwe en oude kabels.  Everything.  Ik heb de hulplijn zelfs twee keer gebeld, maar ik kreeg informatie dat ik moest wachten.  Ik weet niet waarom

Ik zal toevoegen dat LED's 2 en 3 aan de linkerkant niet groen zijn.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Michaeloones 

Als LED's 2 en 3 nog niet groen zijn is er blijkbaar nog geen verbinding.

Het zou kunnen zijn dat er nog wat gebeurt moet worden en dat je nog even moet wachten.

Hoe zit het met de aansluiting van de modem gaat hij via de PTT box of direct op het isra punt?

 

Ik stuur een foto met details.  Ik heb oude en nieuwe kabels gecontroleerd.  Via PTT en rechtstreeks naar de modem.  Niemand kan me vertellen wanneer ik een verbinding heb.  Ik heb internet dringend nodig.

Reputatie 7
Badge +15

Het is lastig, helaas zul je toch even moeten wachten als ze je dat aanraden.

Wat je kan proberen is doormiddel van een tandenstoker of paperclip de reset knop achterop ingedrukt houden tot alle lampjes uit gaan en na 10 seconden loslaten.

Reputatie 7
Badge +4

Heb je hem rechtstreeks aangesloten op de ISRA? Het punt op de foto ziet er niet uit als ISRA. Je zou in dat geval kunnen proberen om hem rechtstreeks op de ISRA aan te sluiten. Daarmee kunnen we ook gelijk uitsluiten of het probleem intern zit. Al verwacht ik dat als de helpdesk aangeeft dat er nog iets mis is dat ze dit aan netwerkzijde ligt. 

Hallo @Waqqas, @TAVL
Probleem opgelost :) Ik heb het probleem cm bij cm gevonden. Het bleek dat het probleem aan mijn kant lag. Dankzij uw antwoorden heb ik de fout gevonden. De verkeerde verbindingskabel is geleid. De juiste kabel is verborgen in de muur.
Bedankt voor uw hulp en sorry voor het ongemak.

Reputatie 7
Badge +4

Tof! Veel plezier met T-Mobile Thuis.

Reageer