Beantwoord

Geen internetverbinding via Wifi

  • 9 August 2019
  • 3 reacties
  • 397 Bekeken

Hi,
ik heb de hele avond al geen internetverbinding bij connectie op mijn wifi met meerdere apparaten. In mijn DrayTek router heb ik meerdere kanalen geprobeerd (1,6,11,2,3), echter zonder succes.
Op mijn mobiele telefoon heb ik wisselende internetverbinding via wifi.
Zouden jullie mijn instellingen willen controleren?
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door MelisaTMT 15 August 2019, 14:33

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Hi @T-mobile klant 1234, goed dat je aan de bel trekt! Ik heb gelijk je abonnement erbij gepakt en ik zie dat één van mijn collega's jou telefonisch al te hulp is geschoten. Fijn! Er komt een monteur bij je langs om jouw Wifi verbinding eens goed onder handen te nemen. Hij zal alles op alles zetten voor je, beloofd! 💪🏼
Hallo, ik heb sinds 15 augustus een pakket gehad met modem en 2 kastjes voor 2 tv'! Maar heb toen die dag er na modem aangesloten voor de wifi werkte prima.
Maar volgende dag helemaal niks meer. Kreeg zelfs de naam niet meer in beeld. Heb alles al gedaan om te resetten maar geen succes! En er brand ook geen lampje bij wifi teken op de modem!

Wat is het probleem?

Mvg
Reputatie 7
Hey @Niels981,

Het lijkt erop alsof je Wifi is uitgeschakeld. Kun je aan de zijkant van je modem op zoek gaan naar een Wifi/WLAN knop en deze vervolgens indrukken. Je Wifi lampje zou vervolgens moeten gaan branden. Mocht dat niet het geval zijn. Dan wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan los ik dit graag voor je op! 💪

Reageer