Beantwoord

Geen internetverbinding, WAN-lampje uit.

  • 25 september 2017
  • 1 reactie
  • 383 Bekeken

Ik heb een aantal dagen geleden mijn modem succesvol aangesloten en alles werkte. Nu is opeens het WAN-lampje uitgegaan en heb ik geen internetverbinding meer. Het wifi-lampje brandt nog wel en ik kan ook normaal met de wifi verbinden, maar ik heb dus geen internet.
Hoe is dit op te lossen?
icon

Beste antwoord door Brian 27 september 2017, 14:06

Hi lunab, allereerst van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Dat is geen lekkere binnenkomer zo, ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact op hebt genomen. Onze technische dienst gaat onderzoeken wat er aan de hand is en neemt zo snel mogelijk contact met je op om dit op te lossen! Mocht je op dit moment nog vragen hebben laat het dan gerust weten, ik zit voor je klaar!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hi lunab, allereerst van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Dat is geen lekkere binnenkomer zo, ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact op hebt genomen. Onze technische dienst gaat onderzoeken wat er aan de hand is en neemt zo snel mogelijk contact met je op om dit op te lossen! Mocht je op dit moment nog vragen hebben laat het dan gerust weten, ik zit voor je klaar!

Reageer