Beantwoord

Geen licht

  • 15 September 2020
  • 4 reacties
  • 169 Bekeken

Goedemiddag,

Op 1 september heb ik een storing aangemeld omdat er geen licht meer op de kabel zit. Vervolgens 13 dagen moeten wachten tot een Guideon monteur binnen 2 minuten tot dezelfde conculsie komt. Vanmorgen hoor ik van de klantenservice dat ik nog tot 14 dagen moet wachten tot de technische dienst er iets mee gaat doen en dat het mogelijk een landelijke storing is aan het WBA netwerk????

Ik begrijp hier helemaal niets van.  Wat is nu het probleem? Als het landelijk is, waarom mij dan eerst twee weken aan het lijntje houden? Waarom sturen jullie KPN of een andere kabeldienst niet aan om een meting uit te voeren?

Graag even contact. Dit is onacceptabel en onwerkbaar.

 

icon

Beste antwoord door Hidden.nld 15 September 2020, 12:31

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hallo @rick2553 

Voor de Netbeheerder kan worden aangestuurd moet het klantdomein worden uitgesloten. hierom komt er eerst een Guidion monteur. mocht het zo zijn dat deze het niet kan oplossen zet hij het terug naar de backoffice welke dan de netbeheerder gaat aansturen. deze worden met voorrang behandeld dus lijkt mij niet 14 dagen te duren.

Hoi Hidden.nld,

 

dat is inderdaad het antwoord dat ik van Guidion kreeg en dat lijkt mij ook normaal. Echter de dame die ik vanmorgen sprak, geeft aan dat er gisteren een nieuw ticket is aangemaakt en deze gelinkt is aan een algemene storing op WBA. Dus tegenstrijdige berichten

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @rick2553, het spijt me ten zeerste, maar mijn collega heeft je per ongeluk verkeerd geïnformeerd. Er is geen landelijk issue geweest, we hebben een verbindingsprobleem in Rotterdam gehad, maar niet in jouw woonplaats. 

Ik heb dit meteen verwijderd en ervoor gezorgd dat jouw ticket met zoveel mogelijk prioriteit opgepakt wordt. Werkt de Unlimited voucher goed?

Hoi @Jason, Bedankt voor de hulp. Ondertussen beginnen we aan dag 17. Fijn dat het nu prioriteit heeft, maar ik wacht het nog even af. De unlimited voucher werkt beter dan “gewone” unlimited. Ik hoef nu in ieder geval niet elke 20 minuten op de extra Gigabyte knop te drukken als ik tv wil kijken, maar met 4 mensen in huis die thuis moeten werken en studeren, blijft het behelpen.

Reageer