Beantwoord

geen netwerk(Thuis)

  • 11 December 2018
  • 3 reacties
  • 394 Bekeken

Eindelijk een nieuwe provider, naar allemaal ellende bij de vorige.
Alles aangesloten,.......werkt het netwerk niet.
Meteen gepoogd contact op te nemen met de service. Dit is gisteren niet gelukt, vandaag wel contact gehad.
Had een prettig gesprek met een medewerker, die dacht dat het signaal nog niet 'öpen" stond. maar de technische dienst concludeerde iets anders. Er moet een monteur bij.
Deze kunnen alleen donderdag, wanneer er niemand thuis is. Een ander afspraak is binnen kort termijn niet mogelijk. Kortom weken geen internet/tv etc.
Allemaal erg klant vriendelijk.
icon

Beste antwoord door Brian 13 December 2018, 14:02

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hi @bfilart1, excuses voor de vertraging! Ik zie zojuist dat onze monteur het ook niet op heeft kunnen lossen en dat de oorzaak vermoedelijk in de binnenkomende lijn zit. We gaan de netbeheerder voor je inschakelen om dit zo snel mogelijk op te lossen! Gelukkig heeft mijn collega je al een voucher gestuurd voor 7 dagen onbeperkt internet via je mobiele verbinding zodat je in ieder geval online bent. We gaan voor je aan de slag!
Dat klopt. Maar dat betekent wel dat ik mijn mobiel thuis moet laten, zodat de familie mijn hotspot kan gebruiken.

ps. hoe lang gaat het nog duren? Ik moet al wel betalen(ook de activatiekosten???).
Reputatie 7
Hi bfilart1, naar verwachting zijn de problemen vanavond voor 21:00 uur verholpen, excuses voor het ongemak!

Reageer