Beantwoord

geen service

  • 2 november 2019
  • 2 reacties
  • 286 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

op 30.10 alles heeft de monteur alles geinstalleerd. Maar tot dit moment heb ik geen internen. Hoe lang moet ik wachten???

icon

Beste antwoord door JoëlG 14 november 2019, 13:33

Hoi@Sobolev, welkom op onze Community!

Goed dat je aan de bel trekt, heb je inmiddels wel signaal? Als niet, zou je dan een privébericht willen sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan zoek ik het voor je uit! Hoe je precies een privébericht stuurt, vind je hier: Hoe stuur ik een privébericht.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hallo @Sobolev 

De monteur meld dit altijd aan T-Mobile, zij gaan dan de vervolgstappen zetten.

Vaak word dan de netbeheerder aan gestuurd deze maakt zelf een afspraak met je en belt anoniem 

Badge +2

Hoi@Sobolev, welkom op onze Community!

Goed dat je aan de bel trekt, heb je inmiddels wel signaal? Als niet, zou je dan een privébericht willen sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan zoek ik het voor je uit! Hoe je precies een privébericht stuurt, vind je hier: Hoe stuur ik een privébericht.

Reageer