Beantwoord

geen signaal isra punt


Vvandaag contact gehad met de ks ivm geen signaal vanaf mijn isra punt. Aangezien ik van ziggo nog een abbo heb lopen wordt er aangegeven dat ik moet wachten tot de overgangs datum. Volgens de brief van tmobile zou ik wel al een a a insluiting moeten hebben. Ik twijfel of het hieraan ligt aangezien ziggo via een andere lijn binnenkomt (coax ). Ik ben bang dat als ik over een week zonder ziggo zit dat er dan pas van alles in g aan moet worden gezet. Iemand iets soortgelijks meegema raakt?
icon

Beste antwoord door Brian 9 July 2019, 12:53

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Hi @Stanstyle, je verbinding met Ziggo heeft er niets mee te maken, dit is inderdaad een compleet ander netwerk. Ik heb zojuist je verbinding op afstand gecontroleerd maar ik zie geen actief signaal. Zijn er misschien nog andere aansluitpunten in je woning aanwezig? Je ISRA punt zit normaal gesproken in de meterkast, daarnaast kan het zijn dat je een wancontactdoos in bijvoorbeeld de woonkamer hebt zitten. Als deze laatste niet werkt probeer het dan een rechtstreeks op het ISRA punt. Als de modem hier al op aangesloten laat het mij dan even weten, dan stuur ik graag een monteur bij je langs!
Reputatie 6
@Stanstyle Welkom op het forum.

Als je inlogt bij Mijn T-mobile Thuis, zie je daar dan een andere datum staan?

Welke datum gaf de medewerker aan jou dat je aangesloten zou zijn?
HI Brian,

Ik heb geen ander punt dan de wandcontactdoos in de woonkamer.

Groeten,

Stanley
Bs te Brian,

Daar was ik dus al bang voor, het zou dus al moeten werken? Ik heb nog steeds geen signaal vanuit het isra punt. Je collega zei mij dat dat komt omdat er nog steeds een actieve verbinding is met ziggo. Dit lijkt mij een beetje vreemd aangezien dit vanuit een ander punt komt.
Dus waarschijnlijk zit ik vanaf morgen als mijn ziggo stopt zonder internet en televisie?

Groeten,
Stan
Op mijn t-mobile staat 28-06, dit was eerst 05-07 maar is vervroegd. Mijn ziggo loopt af op 05-07.
Reputatie 6
@Stanstyle Dat is een beetje raar, in je Mijn T-Mobile staat dat het vervroegt is en welke datum zei de medewerker aan de telefoon tegen je?

Waarschijnlijk moet er een lijnmeting gedaan worden. Dit kan alleen T-Mobile.

Dit is een klant helpt klant forum, met ondersteuning vanuit T-Mobile. Meeste problemen kunnen we onderling wel oplossen maar soms is T-Mobile nodig. Zij zijn hier aanwezig als moderator. Ze lezen mee en mocht het nodig zijn reageren zij gemiddeld rond de 34/48 uur. Dit kan een beetje langer duren wegens drukte.

Je kan alvast je abonnementsnummer in je profiel zetten, dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor T-Mobile, niet voor klanten.
bedankt voor je hulp/reactie glassertje, wacht ik het nog even af.

Ik had de start datum gelijk gehouden met de opzegtermijn bij ziggo. Dit zou dus 08-07 zijn, afgelopen vrijdag alles binnen gekregen met direct een mail erbij vanuit t-mobile, zie onderstaand.

"We hebben je onlangs laten weten dat je binnenkort zelf je diensten kunt installeren. Daar is niks aan veranderd. Alleen de datum vanaf wanneer je kunt installeren, is veranderd naar 28-06-2019. De verbinding wordt op die dag voor 18.00 uur opgeleverd."

Vvriendelijk geholpen door de KS maar deze jongen begreep het zelf ook niet helemaal en gaf aan dat ie er niks over kon vinden in het trouble shooting boek. En gokt erop dat het pas werkt als ziggo er af is.
Reputatie 6
De datum die je invoert is een wens datum. De opleverdatum ligt er meestal niet ver vanaf.

Ik neem aan dat het om een DSL verbinding gaat? Weet je zeker dat je de kabels er goed in het gestopt? Dus de kabel vanuit het uit ISRA punt in DSL? Dan zul je inderdaad geduld moeten hebben.

Je kan ook bellen. Dat gaat een stuk sneller. Ik neem aan dat je zo zo snel mogelijk van de verbinding gebruik wilt maken.

Heb je gebruik gemaakt van de overstapservice?
Reputatie 7
Hey @Stanstyle,

Ik zie dat je al contact hebt gehad met de klantenservice en al een afspraak hebt ingepland met een monteur, top! Onze monteur gaat ervoor zorgen dat je installatiepakket netjes wordt aangesloten. Mocht je nog vragen hebben, laat mij dit weten, dan pak ik het zo snel mogelijk op!
Reputatie 7
Hi @Stanstyle, ik geef je graag meer duidelijkheid want ik kan mij voorstellen dat het wat verwarrend is. 🙂 De wensdatum van je overstap vanaf UPC staat op 05-07-2019 dus officieel gaat je abonnement op die datum van start. In dit geval ben je alleen al wat eerder aangesloten vanaf de centrale, namelijk op 28-06-2019. Je kan als je wil nu dus alvast je modem aansluiten en dan kan je alvast gebruik maken van je abonnement maar je betaalt dan wel voor beide abonnementen. Op 05-07-2019 melden wij je af bij je oude provider en vanaf dat moment betaal je alleen nog maar voor je nieuwe abonnement bij ons. Als je nog vragen hebt laat het dan gerust weten en van harte welkom bij T-Mobile Thuis!

Reageer