Beantwoord

Geen stabiel internet via glasvezel

  • 14 January 2021
  • 5 reacties
  • 266 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Begin dit jaar zijn wij klant geworden bij T-Mobile Thuis. Alles was top opgeleverd en vol goede moed ben ik begonnen met thuiswerken op mijn nieuwe woonplaats.

Tot vanochtend, wanneer ik opeens geen internet verbinding meer had in Culemborg.

Dit is begonnen rond 11:00. Sindsdien haal ik maar 50% uptime, niet te doen dus.

Het lijkt fout te gaan bij de Huawei converter, waarbij het PON lampje gaat knipperen op het moment dat er geen verbinding is. De buren (die Ziggo hebben) hebben echter geen problemen met de glaslijn.

Hierover al meerdere malen contact gehad met de klantenservice (en zowel aan de T-Mobile zijde als aan mijn kant vanalles herstart). Deze geven aan dat ik 3 dagen moet wachten voordat er een monteur kan worden aangestuurd voor wegvallende diensten.
Daarnaast zou ik een lijst moeten bijhouden wanneer de verbinding wegvalt. Dat kost mij inmiddels meer tijd dan ik met werk bezig kan zijn, geen beginnen aan dus.

 

Jammer om zo mijn glasvezel avontuur bij T-Mobile te moeten beginnen.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 18 January 2021, 13:19

Bekijk origineel

5 reacties

Mocht het niet duidelijk zijn: Het probleem is dus het constant wegvallen en terugkeren van de verbinding om de paar minuten.

Na 3 dagen te moeten wachten een afspraak kunnen plannen met de monteur. 10 dagen moet ik wachten! In totaal moet ik dus in ieder geval 13 dagen wachten na een week wel internet te hebben. Dat kan toch niet, zeker in deze tijd? 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @m923, welkom op de Community!

Sorry dat je al langer zonder een volledig werkende verbinding zit. Gelukkig wordt het nu eindelijk opgelost door de monteur. Tien dagen wachten is te lang, dat ben ik met je eens! Ik kan geen garanties bieden op een vervroegde afspraak, maar je kunt natuurlijk altijd proberen om Guidion elke dag een belletje te geven: 088-2000 151. Soms is het zo afspraken vervallen omdat een persoon die verzet of omdat het niet langer nodig is, in dat geval kan het zo zijn dat er een plek vrijkomt in de agenda.

Kan ik je blij maken met een Unlimited Voucher? Daarmee kun je met een mobiel abonnement of prepaid van T-Mobile onbeperkt internetten voor 7 dagen. Dan kun je in elk geval jouw mobiele telefoon als hotspot instellen zodat je laptop/pc altijd verbonden is.

Goedemiddag @m923, welkom op de Community!

Sorry dat je al langer zonder een volledig werkende verbinding zit. Gelukkig wordt het nu eindelijk opgelost door de monteur. Tien dagen wachten is te lang, dat ben ik met je eens! Ik kan geen garanties bieden op een vervroegde afspraak, maar je kunt natuurlijk altijd proberen om Guidion elke dag een belletje te geven: 088-2000 151. Soms is het zo afspraken vervallen omdat een persoon die verzet of omdat het niet langer nodig is, in dat geval kan het zo zijn dat er een plek vrijkomt in de agenda.

Kan ik je blij maken met een Unlimited Voucher? Daarmee kun je met een mobiel abonnement of prepaid van T-Mobile onbeperkt internetten voor 7 dagen. Dan kun je in elk geval jouw mobiele telefoon als hotspot instellen zodat je laptop/pc altijd verbonden is.


Hoi Jason,

Bedankt voor je reactie. Ik heb geen mobiel abonnement/prepaid van t-mobile. Kan ik in dat geval de voucher ook gebruiken, of kunnen jullie mij een prepaid sim sturen? In dat geval zou ik dit graag willen ontvangen :)
Op dit moment moet ik namelijk veel betalen voor 4g buiten de bundel bij de concurrent.

Reputatie 7
Badge +16

Graag gedaan @m923! Jammer genoeg is het niet mogelijk om je een prepaidsim toe te sturen, maar je kunt deze wel afhalen in één van onze servicepunten. Neem een kijkje op onze website voor T-Shops die als servicepunt open zijn: Servicepunten T-Mobile.

Sorry dat het via die omweg moet! 

Reageer