Beantwoord

Geen TV en Internet sinds 23 augustus

  • 23 August 2018
  • 2 reacties
  • 790 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Gisteren had ik met jullie gebeld dat ik geen internet had en tijdens het gesprek, ineens ook geen tv.
Na 2 uur had ik weer internet...of de tv toen deed, weet ik niet, want die had ik niet meer aangezet, tot 23u... en toen stond er Geen verbinding met TV platform en de teks Oeps! Het lijkt erop dat de UTP kabel van je interactieve tv box op de verkeerde poort is aangesloten. Klik de kabel in poort 3 of 4. Huhhhhh??? Daar zit ie ook gewoon in, ik heb zelfs alle kabels overal uit gehaald, 1 minuutje gewacht en maar in poort 4 gedaan... maar werkt ook niet...dus riedeltje weer afgegaan en weer in poort 3 gedaan, waar deze altijd zat... maar weer dezelfde tekst.. Ik wilde net een uur geleden de tv weer aan en damn... daar was het weeer, weer geen tv. Zo irritant... hoe kan ik nu ineens na een storing geen tv hebben? Er is niets aan verandert dus je begrijpt dat ik er helemaal niks meer van begrijp. Verder kan ik online niets vinden en heb al tig keer de modem, tv box afgekoppeld van alle kabels en 1 voor 1 er weer in, tv opnieuw opgestart...maar ik geef het nu echt op.
Graag een spoedige oplossing aub.
icon

Beste antwoord door Sander 25 August 2018, 15:20

Bekijk origineel

2 reacties

Oke ben ik weer...heb nu ook geen internet meer.. echt balen dit..zeker nu ik een conferentie heb met china!
Reputatie 7
Hoi @ursi31

Graag help ik je verder, zeker als je een belangrijke bespreking met de andere kant van de wereld hebt!

Er speelt in jouw regio geen storing. Daarom is het zaak om enkele dingen uit te sluiten. Welke lampjes branden op het modem? En hoe is het modem aangesloten op het aansluitpunt? Is er mogelijk nog een ander punt wat te gebruiken is? Misschien dat een fabrieksreset het modem weer bij de les trekt. Wil je dat proberen?

Mocht dat allemaal niet baten, wil je dan jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) aan mij sturen? Dan ga ik voor je graven!

Reageer