Beantwoord

Geen tv en internet verbinding

  • 23 december 2018
  • 3 reacties
  • 348 Bekeken

Vanaf 19.00 geen tv en internet verbinding. Alles gereset, hielp niet.heeft iemand een tip?
icon

Beste antwoord door Sander 24 december 2018, 11:48

Hoi @Kelly1234,

Ik zie dat je contact hebt gehad met onze klantenservice en dat het modem defect (b)lijkt. Er is inmiddels een nieuw modem naar jou onderweg. Deze is gelukkig gemakkelijk zelf te vervangen. Mocht je nog een video met uitleg willen zien, dan staat deze hier: installatievideo.

Ik hoop dat het modem snel binnenkomt en je weer online bent!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Kelly,

Ik zie meer meldingen, er lijkt een algemene storing te zijn.
Oké, bedankt voor je reactie. Ik kon er niet veel over vinden. Maar wat een ellende de laatste tijd bij t mobile thuis. Gewoon totaal geen verbinding
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @Kelly1234,

Ik zie dat je contact hebt gehad met onze klantenservice en dat het modem defect (b)lijkt. Er is inmiddels een nieuw modem naar jou onderweg. Deze is gelukkig gemakkelijk zelf te vervangen. Mocht je nog een video met uitleg willen zien, dan staat deze hier: installatievideo.

Ik hoop dat het modem snel binnenkomt en je weer online bent!

Reageer