Beantwoord

Geen vast internet sinds 23 augustus

  • 25 August 2018
  • 6 reacties
  • 583 Bekeken

Hallo, sinds de ochtend van 23 augustus doet vast internet het niet bij mij thuis in Groningen. Ik heb het modem al een aantal keer van de stroom gehaald, maar dit mocht niet baten. Wat te doen? Het internetlichtje op het modem knippert continu.
icon

Beste antwoord door Sander 27 August 2018, 10:07

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Hoi @Thamar25

Op 23 augustus hebben we een korte onderbreking van het signaal gehad in Groningen. Lees hier de updates terug. Deze verstoring zou inmiddels al lang en breed verholpen moeten zijn. Zou je het modem voor tien seconden van de stroom willen halen en daarna aangeven welke lampjes er branden?

Ik hoor graag van je, zodat ook jouw verbinding weer snel hersteld is!
Hoi Sander, na het modem even van de stroom gehaald te hebben branden power, wan en WiFi. Daanaast knippert het internet lampje continu
Inmiddels heb ik gebeld met de klantenservice en is het probleem verholpen
Reputatie 7
@Thamar25

Dat is goed nieuws! Bedankt voor de update. Mag ik vragen hoe het probleem verholpen is? Op die manier kunnen anderen mogelijk ook hun verbindingprobleem oplossen. Ik (we!) hoor graag!
@Sander

Als ik het goed begrepen heb is het modem opnieuw ingesteld. Ik moest hem daarna resetten, en toen had ik weer internet.
Bedankt voor je reacties!
Reputatie 7
Aha, dan was de fabrieksreset de oplossing! Bedankt voor de uitleg @Thamar25. Dit is altijd een verstandige stap om te doorlopen bij verbindingsproblemen!

Reageer