Beantwoord

geen verbinding

  • 6 April 2020
  • 5 reacties
  • 226 Bekeken

Hallo, ik heb nog steeds geen internet. Het lichtje brand nog steeds niet groen. Nadat ik op dondermorgen telefonisch contact heb gehad met klantenservice zouden zij het doorzetten naar de technische dienst en die zouden het doorzetten naar de netbeheerder.Ik heb contact gehad met de netbeheerder, die zeggen dat de verbinding 25 maart al is ingezet . En verder geen opdracht van T-mobile hebben gekregen om een storing bij mij te verhelpen. Ook heb ik vandaag contact gehad met Guidion, die zeggen dat op 1 april is doorgegeven dat er geen signaal op de lijn zit. Graag zou ik dit toch opgelost willen hebben zodat ik kan internetten. 

icon

Beste antwoord door Brian 7 April 2020, 12:29

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hallo Toonleny,

Betreft het glasvezel of DSL?

Ik begrijp dat het internet lampje rood is. Wat doet het WAN lampje? (2e van links op de Zyxel) Indien glasvezel: branden alle 6 de lampjes op de media converter?

Indien DSL, is het modem direct op het isra punt aangesloten? (Eventueel even een foto plaatsen van de aansluiting)

Mvg. Marcel

 

Hallo Marcel, het gaat hierbij om glasvezel. Er zou geen signaal op het glasvezel zitten. De monteur zou contact opnemen met de netwerkbeheerder. Vanmorgen heb ik contact opgenomen met de netwerk beheerder, die juffrouw vertelde mij dat er geen storings opdracht bij hun aanwezig was betreffende dit adres.  Maar wel dat de inschakeling van de aansluiting al op 25-03 gerealiseerd was. Ook heb ik contact opgenomen met uw collega, die vertelde mij dat er een opdracht bij jullie zou klaar liggen voor de netwerkbeheerder, maar die ligt in backorder.

inmiddels wacht ik nu al vanaf 1 april en aangevraagd op 18 maart zouden wij graag internetverbinding willen hebben zodat ik kan FaceTimen met de klein kinderen die gezien onze leeftijd en behoren tot de risicogroepen al 4 weken niet gezien hebben.

met vriendelijke grt Toon

Reputatie 7
Badge +2

Het wachten is even op een T-mobile moderator van deze community. Zij kunnen de status nakijken. Wellicht moet backoffice de opdracht nog doorzetten naar de netbeheerder.

Reputatie 7

Hi @Toonleny, ik zie dat je 2 topics aan hebt gemaakt. Ik sluit dit topic, laten we dan hier verder gaan! :wink: