Beantwoord

Geen verbinding Amsterdam

  • 29 March 2019
  • 4 reacties
  • 431 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
]Ik kom uit Voorburg en maak gebruik van internet van T-Mobile (thuis). Nu zit ik al 5 dagen zonder internet ivm een storing. Ik heb meerdere keren contact gehad met de medewerkers van T-Mobile en daaruit heb ik begrepen dat KPN te Amsterdam de netwerkbeheerder is van T-Mobile (thuis) en dat de storing daar is (KPN dus)? Kan iemand van T-Mobile in deze T-Mobile gemeenschap mij hierover iets meer vertellen over de storing??
icon

Beste antwoord door Brian 1 April 2019, 13:07

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hi @ryco84, de storing in Amsterdam is inmiddels verholpen (ondanks de storingsmelding op je My T-Mobile pagina). Ik heb zojuist je verbinding op afstand bekeken en ik kan je modem bereiken. Zou je eens een fabrieksreset van je modem uit willen voeren? Mocht dit het niet oplossen laat het mij dan even weten, dan stuur ik graag een monteur bij je langs!
Ja stuur maar een monteur lang, want met reset krijg ik mijn modem alsnog niet aan de praat. Frustratie/irritatie....deze emo’s beginnen te komen. Wil niet tot zover laten komen waardoor ik afscheid moet gaan nemen van t-mobile thuis. Dinsdag mag die monteur langskomen
Reputatie 7
Hi @ryco84, daar gaan we voor zorgen! Ik heb zojuist een monteur voor je ingeschakeld, je ontvangt een sms/e-mail waarmee je direct een afspraak kan maken!
Een afspraak kunnen maken is helemaal super, maar die monteur kan pas op 9april langskomen. Ik hoop dat t-mobile met een betere optie kan komen, want nog een hele week zonder internet vind ik echt niet kunnen

Reageer