Beantwoord

Geen verbinding bij oplevering

  • 13 January 2018
  • 6 reacties
  • 254 Bekeken

k probeer m`n nieuwe internet abonnement thuis te installeren, maar volgens mij is er geen verbinding op m`n telefoon lijn, het WAN lampje op het modem blijft knipperen. Bij T-Mobile sta`k 30 min in de wacht en via Facebook komt er ook nog geen reactie......
icon

Beste antwoord door Sander 15 January 2018, 09:04

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Hallo Roelof78,

Weet je zeker dat je de goede aansluiting heb ? als het goed is staat er KPN of PTT op. het kan ook zijn dat dit er wel op staat maar de bekabeling niet is aangesloten op het isra in de meterkast.
Ik kan helaas niet zien hoe jou situatie is en of je verbinding als is opgeleverd.

Eventueel kan je een foto plaatsen van jou situatie zodat we kunnen kijken wat er aan de hand is.
Bedankt voor je reactie.
hieronder heb ik een foto van de situatie gezet. Mn zwager werkt bij een collega aanbieder van T-Mobile en heeft al geconstateerd dat er geen signaal uit de oude PTT aansluiting komt.

Alvast bedankt voor je hulp en reactie

Roelof
Reputatie 7
Hallo Roelof,

Blijft het WAN lampje branden ? of heb je net de foto gemaakt dat het lampje ging knipperen ?
Als er geen signaal op staat is dit lampje uit en knippert een keer in de 5 minuten of zo.
Hij knippert inderdaad, dus geen verbinding hier ....heb je een oplossing hiervoor?
Reputatie 7
kijk even in de meterkast of daar niet toevallig een israpunt zit welke niet is aangesloten. anders even het kastje opebmaken en rood blauw omruilen voor geel wit. dat is het meest voorkomende (wat je zelf kan proberen)
Reputatie 7
Hoi Roelof78,

Ik sluit mij aan bij de tips van Hidden.nld. Ik heb even meegekeken en ik zie dat er nog geen modem aangesloten is op het aansluitpunt. Zo'n aansluitpunt kan op verschillende plaatsen in je woning zitten. Bijvoorbeeld in de gang, de meterkast, de woonkamer of in de kruipruimte. In deze video kun je zien hoe zo'n aansluitpunt eruit ziet! Lukt het om het punt te vinden?

Reageer