Beantwoord

geen verbinding meer na update

  • 23 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 308 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Weer feest met t-mobile!
Al weer 2 dagen geen internet na een update van die k.. huawei shit router.
wordt je geholpen met het bericht dat de monteur niet eerder dan over 6 dagen tijd heeft..

Ach ja waar zou je je druk om maken t-mobile.
ik ben een verloren klant.
andere provider is al bezig. Die shit van jullie gaat er uit.

Wat een K service leveren jullie!

bedankt voor jullie “fantastische” service. Kun je trots op zijn!
icon

Beste antwoord door Brian 27 augustus 2019, 12:02

Hi @Bert67, ik begrijp je frustratie maar met dit soort berichten schieten we niet zoveel op. Ik kijk uiteraard wel graag of we het misschien vanaf afstand op kunnen lossen! Een update zorgt er normaal gesproken niet voor dat je geen verbinding meer hebt. Het kan wél zijn dat het Wifi netwerk gereset is maar dit is gelukkig makkelijk op te lossen via deze stappen. Heb je ook bekabeld geen verbinding meer? Dan kan je eventueel een fabrieksreset van de modem uitvoeren, dit zou het probleem dan moeten verhelpen. Mocht er wat anders aan de hand zijn dan kan onze monteur dit zeker voor je oplossen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Hi @Bert67, ik begrijp je frustratie maar met dit soort berichten schieten we niet zoveel op. Ik kijk uiteraard wel graag of we het misschien vanaf afstand op kunnen lossen! Een update zorgt er normaal gesproken niet voor dat je geen verbinding meer hebt. Het kan wél zijn dat het Wifi netwerk gereset is maar dit is gelukkig makkelijk op te lossen via deze stappen. Heb je ook bekabeld geen verbinding meer? Dan kan je eventueel een fabrieksreset van de modem uitvoeren, dit zou het probleem dan moeten verhelpen. Mocht er wat anders aan de hand zijn dan kan onze monteur dit zeker voor je oplossen!

Reageer