Beantwoord

Geen verbinding met internet

  • 23 October 2018
  • 1 reactie
  • 390 Bekeken

Ik heb sinds een paar dagen T-Mobile thuis en wilde net de tijd nemen om de netwerknaam en wachtwoord te veranderen.
Exact de stappen gevolgd die in het ‘installatie DL’ boekje staan en namen van het reguliere netwerk, het 5Ghz netwerk en het wachtwoord veranderd. Aangepast op de nodige apparaten en vervolgens.... niets meer. Inloggen op de modem leert alleen ‘IPv4-Status - Niet Verbonden’
Modem al een keer uit en aan gehad. TV werkt wel!
icon

Beste antwoord door Sander 23 October 2018, 20:15

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hoi @erikzeeg,

Allereerst welkom op onze Community en welkom bij de Thuisclub! Ik denk graag met je mee wat hier zou kunnen spelen.

-Wellicht dat je mobiel nog op het oude wachtwoord staat. Kun je eens het ‘netwerk vergeten’? Daarna inloggen op het netwerk. Zie je wel de nieuwe naam van je netwerk bij ‘beschikbare netwerken’?
-Werkt jouw internet bekabeld nog wel?
-Je kunt altijd weer terug naar de oude netwerknaam en wachtwoord door een factory reset. Dit doe je met een paperclip in het gaatje aan de achterkant in het midden.
-Volg de instructies opnieuw, maar probeer het met een bekabelde verbinding. Die is altijd stabieler, zeker als je de Wifi verandert terwijl je op de Wifi zit!

Laat je weten of het gelukt is? 🙂

Reageer