Beantwoord

Geen verbinding met internet

  • 16 November 2020
  • 10 reacties
  • 325 Bekeken

Vorige week dinsdag gebeld met klantenservice dat ik zonder internet zit. Nu, bijna week later zit ik nog altijd zonder internet. Volgens de klantenservice moet je eerst 7 dagen wachten voordat de stoere jongens van de backoffice je melding in behandeling nemen. Los van het feit dat dit niet de eerste keer is dat ik zonder internet zit vind ik jullie klantenservice echt heel slecht. 10 jaar geleden bij Tele2 werd je nog sneller geholpen. En ja je krijgt dan voor 7 dagen gratis mobiel internet maar ga daar maar mee thuis werken met 2 laptops met 2 strepen bereik!.

Ik wil voor die dagen dat ik zonder internet zit abonnementsgeld terug!!

 

 

icon

Beste antwoord door Brian 18 November 2020, 14:22

Bekijk origineel

10 reacties

Volgende week maandag pas komt een guideon monteur. 2 weken laten jullie iemand zonder internet zitten in tijden dat internet cruciaal is. Waardeloos bedrijf! Ik kan niet wachten tot ik weg ben bij jullie. Grootste fout OOIT! 20 jaar ziggo gehad nooit 1x weggevallen. BIj jullie in 4 maanden 6x geen internet ! (@#*$&)@#($^ BEDRIJF !!!

Reputatie 7
Badge +15

Heb je een DSL of glasvezel verbinding?

Indien je glasvezel hebt branden dan alle lampjes op de mediaconverter oranje/groen?

Indien je DSL hebt welk type ISRA heb je en is je modem daar direct op aangesloten?

Waqqas bedankt voor de moeite maar ik heb geen signaal. Ik heb dsl. 2e en 3e lampje zijn uit. Zeer wss heeft een beginnend monteur verkeerde kabel in de patchkast uitgetrokken. 

Na een week op niks gewacht te hebben moet ik nog een week wachten tot meneer guideon komt. 

 

Reputatie 7

Hi @masfer1, zo te zien heb je het op 16 november al besproken met mijn collega en gaan we kijken of we de verbinding stabiel kunnen krijgen. Mocht dit echt niet lukken dan kijken we graag met je naar wat de beste vervolgstap is. We gaan voor je aan de slag! 

Dat stond niet in de monteursopdracht. De monteur heeft alleen de opdracht gekregen om de modem indien nodig te vervangen en rechtstreeks op het ISRA punt aan te sluiten. Dat is bij mij al het geval. Ik ga hier niet meer tijd insteken. Ik erger me alleen aan jullie antwoorden.    Zeg niet : we zijn voor je bezig als ik niet eens aan de beurt ben bij de backoffice! Zeg eerlijk het duurt nog ongeveer 2 weken voordat een monteur kan komen, we hebben het druk, dan weet ik waar ik aan toe ben en regel ik wat anders. Wees eerlijk.

Reputatie 7

Hi @masfer1 Er zit inderdaad verwerkingstijd tussen voordat de afspraak met de monteur daadwerkelijk gemaakt is en/of voordat onze technische dienst met een melding aan de slag gata. Het liefst zouden we natuurlijk elke vraag of storing direct oplossen. De reden dat we eerst een monteur sturen is omdat we eerst de binnenhuis op jouw adres uit moeten sluiten. Als we dit niet doen de wijst de netbeheerder vaak de melding af moet je weer van voor af aan beginnen waardoor je uiteindelijk nog meer tijd kwijt bent. Ik snap helemaal dat je het zo snel mogelijk opgelost wil zien maar dit is echt de snelste weg.

Na 2 weken eindelijk monteur hier die HELEMAAL niks komt doen. Je hebt netwerk storing, ik kan alleen modem vervangen...dat is alles wat hij zei !!!

IK GEEF AL 2 WEKEN AAN DAT IK GEEN SIGNAAL HEB !!!!

 

 

Telefonisch wordt gewoon opgehangen door jullie ‘klantenservice’. PFFF… we gaan richting de 3 weken! 

Of er wordt er gezegd door de klantenservice: hier is het nummer van guideon, bel ze zelf dan maken ze er spoed van om vervolgens van guideon te horen, wij kunnen niks, tmobile stuurt kpn aan…

… helaas sta ik als klant machteloos hier...maar van mijn fout geleerd. Nu hopen dat ik onder mijn contract uit kan komen want een jaar volhouden zo is niet te doen! 

 

Kan niet wachten op een antwoord van een moderator: we doen ons best voor je blablabla 

 

Reputatie 7

Hoi @masfer1 ,

Dank je wel voor je terugkoppeling! Ondanks de stappen de we hebben genomen om ervoor te zorgen dat je kan genieten van je verbinding, lijkt het probleem buiten de deur te liggen en moet KPN worden aangestuurd om de lijn te onderzoeken. Er is inmiddels een link gestuurd om een afspraak in te plannen. Ik vermoed dat de laatste stap is en je hierna weer volledig online bent. Mocht je de link nog niet hebben gehad, laat het mij weten. Ik zal je dan een privébericht sturen om een afspraak in te plannen. 

 

Na 17 dagen ben ik weer online. Volgens de kpn monteur was de aansluiting nooit goed geweest, kabels waren niet goed getrokken in de kabelverdeler. Als eindgebruiker en klant van Tmobile heb ik hier niks mee te maken. Ik betaal Tmobile een x bedrag en verwacht een goed werkende dienst, ik heb niks te maken met kpn en hoe de infrastructuur opgezet is en de afspraken tussen kpn en tmobile. Kortom, vanaf dag 1 heeft mijn dienst niet goed gewerkt omdat het niet goed aangesloten was in de centrale door kpn/tmobile. Tevens vind ik de manier waarop jullie dit soort storingen oppakken absurd. Ik heb van dag 1 aangegeven dat er geen signaal hier binnen maar men geloofde  mij niet. Dit had binnen maximaal een week opgelost kunnen zijn in het ergeste en drukste geval echter heb ik 17 dagen moeten wachten. Voor nu ga ik aanzien of het goed blijft werken echter bij de eerste volgende storing wil ik mijn contract ontbinden. Ik wil niet nog een keer bijna 3 weken zonder internet zitten !

 

Reputatie 7

Hi @masfer1,

 

Bedankt voor de update, fijn om te horen dat je weer online bent! En bedankt voor de feedback. Wij hebben er geen baat bij om onze klanten langer te laten wachten dan noodzakelijk. Goede feedback dus die ik zal meenemen!

Reageer