Beantwoord

Geen verbinding na aansluiting


Goede dag,

 

op 16 juni os monteur bij mij geweest eerst was hij een uirtje te laat oke kan gebeuren . Binnen 10 min was hij klaar en zij je internet doet het niet heb het door gegeven terwijl ik in een nieuw bouw woon waar je bijna geen breik hebt. Vraag heel leuk l

hoelang kan dit duren 1 dag min.  Nou heb ik tmobile zelf gebeld had een mevrouw gesproken heel lief en hulp zaam. Uit eindelijk hebben we het samen op gelost deed mijn internet het wel. Maar op laptop zegt hij zwakenetwerk. Iedere keer loopt hij vast en vandaag weer geen internet bel ik heel leuk hoor ik dat het 2/5 dagen kan duren voor backup office. Hoe slecht is dit . En we betalen aansluit kosten wat onnodig is wat we zelf kunnen . En eerste week al geen internet maandfactuur staat al klaar ben bang dat ik in 14 dagen opzeg termijn weer ga overstappen. Jammer genoeg.

icon

Beste antwoord door Brian 25 June 2020, 17:12

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7

Hi @gullina, ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met mijn collega's, top! Ik heb ook meteen met je meegekeken en je verbinding lijkt een tijdje online te zijn geweest. We gaan dus opnieuw onze monteur langs sturen om te kijken wat er aan de hand is. Inmiddels heb je hier als het goed is al bericht over ontvangen. We gaan voor je aan de slag!

Reputatie 5

Wil de droom niet verstoren, maar die 14 dagen gaan in op het moment dat je contract is opgestuurd, na die 14 dagen beginnen ze pas met aansluiten.

Je zit dus vast aan het contract tenzij je T-Mobile aangetekend in gebrekke stelt en een redelijke termijn geeft om het probleem op te lossen, lukt dit niet kun je het contract verbreken.

Daar heeft een rechter al eens anders over geoordeeld https://www.ecommercenews.nl/internetproviders-overtreden-de-wet/

@Doornekamp33 nu ben ik blij:)😃😃 ik wacht morgen nog af als ik niets hoor ga ik zeker even zoeken .zoals ik het al

zei heb hier bijna geen bereik en plus dit gaat helaas niet samen ☹️

He, die is nieuw,  daar staat zeker na instalatie, dus heb je inderdaad 14 dagen na instaltie.

@Doornekamp33 


Er staat op mijn contract precies dit :

 

Deze aanvraag is op 29 - 05 - 2020 gedaan. Je kunt tot veertien (14) kalenderdagen na installatie de aanvraag kosteloos annuleren of het abonnement opzeggen. Dit doe je door het bijgevoegde Herroepingsformulier in te vullen of door te bellen met onze Klantenservice via telefoonnummer 0800-0092 (gratis).

 

ga er van uit na dat het geïnstalleerd is?

 

Het is soms ook verwarrend en ik persoonlijk vind dat dat die 14 dagen in moeten gaan als de diensten zijn opgeleverd.

Alles wat je koopt via het WWW gaat de tijd pas lopen als je het product fysiek in huis hebt, behalve dit soort zaken, en de providers willen dit graag zo houden, kunnen ze straffeloos blunderen en uitstellen als die eerste 14 dagen om zijn, tenzij de klant er moeite in stopt en dan gaat het ook nog moeizaam.

@Doornekamp33 kan ook zijn dat ik het verkeerd heb begrepen .

@Doornekamp33 

hoi hoi nou in iedergeval

bedank voor je bericht dan weet ik het niet meer maar ik vroeg gisteren aan de telefoon de medewerker van klantenservice zei dat 14 dagen na aansluiting van internet was ? Ik ga er even achter aan nu bedankt.

Wil de droom niet verstoren, maar die 14 dagen gaan in op het moment dat je contract is opgestuurd, na die 14 dagen beginnen ze pas met aansluiten.

Je zit dus vast aan het contract tenzij je T-Mobile aangetekend in gebrekke stelt en een redelijke termijn geeft om het probleem op te lossen, lukt dit niet kun je het contract verbreken.

Hoi hoi 👋 @Piotr  Geen signaal ? Dan had ik toch paar dagen toch ook geen internet 16 de is het verbonden na aanleiding met een collage van klantenservice en gisteren plotseling weer geen internet. Ik hoop dat het opgelost wordt voor 14 dagen opzeg termijn. 
 

 

geniet van je lekkere vakantie groetje

Reputatie 7

Hey @gullina,

Allereerst welkom bij T-Mobile Thuis! :smiley: En zo zonde dat je overstap niet geheel soepel is verlopen. Zo te zien is er geen signaal op jouw adres, maar is gelukkig alles in gang gezet om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen! Je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken over de kosten. Geef ons een seintje zodra het is opgelost, dan zorgen we ervoor dat je alle teveel betaalde kosten netjes terug krijgt. We gaan dit oplossen voor je, Gullina!

Reageer