Beantwoord

Geen WAN verbinding bij installatie

  • 3 January 2019
  • 2 reacties
  • 363 Bekeken

Ik kreeg gisteren een mail dat de installatiedatum voor mijn internet 2 januari 2019 voor 18:00 uur geregeld zou worden ipv 8 januari. Ik heb de modem geinstalleerd. Powerlampje en wifi lampje brant wel maar WAN lampje niet.

Is mijn internetverbinding nou wel geactiveerd of niet? Wanneer ik inlog op mijn t-mobile thuis zie ik dat het wel geactiveerd is. Er zijn voor de rest ook geen andere apparaten verbonden.

mvg.
icon

Beste antwoord door Sander 8 January 2019, 13:43

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
zou je eens een foto kunnen maken van hoe je het heb aangesloten ?
Reputatie 7
Hoi @Lelietje36,

Ik zie dat er inmiddels contact is geweest en er een monteur nodig is om de installatie te voltooien. Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen?

Reageer