Beantwoord

Geen wifi

  • 26 November 2019
  • 3 reacties
  • 280 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Hallo T-Mobile, 

Mijn wifinetwerk is sinds een dag uitgevallen. Het enige lampje wat brandt op het modem (Huawei HG-659), is dat van Power. Ik heb geprobeerd:

- Stekker van het modem en glasvezelkastje eruit voor minstens 10 seconden en daarna weer opnieuw aangesloten. 

- Het modem resetten door met een paperclip het resetknopje 10 seconden in te drukken. 

- De kabels aandrukken.

- Het modem aan en uit zetten.

- Het knopje Wifi van het modem indrukken.

Een aantal keer brandde het lampje voor Wifi korte tijd, maar dat verdween binnen een halve minuut weer. Kunt u mij helpen dit op te lossen?

Met vriendelijke groet, 

Jip

 

icon

Beste antwoord door RobindeVries 27 November 2019, 12:09

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi @JipJ,bedankt voor de informatie en dat je een aantal zaken zelf hebt geprobeerd. Ik heb naar het probleem  gekeken en zie inderdaad dat de verbinding wegvalt. Ik stuur meteen een monteur bij je langs. Je ontvang zo meteen een bericht zodat je direct een afspraak kan inplannen met onze monteur.

Ik heb sinds afgelopen  zaterdag geen WiFi bereik meer in huis.

heb de stekker eruit gehaald zoals op de website is gemeld en tevergeefs mocht het niet baten.

 

wat nu??

 

Reputatie 7

Hey @Nappy_76,

Ik zie dat je gisteren contact hebt opgenomen met mijn collega. Dit probleem hebben we aangekaart bij onze techneuten, zij gaan dit oplossen voor je. Zodra we meer weten, brengen we je zo spoedig mogelijk op de hoogte. Sorry voor het ongemak!
 

Reageer