Beantwoord

Glasvezel

  • 27 januari 2019
  • 7 reacties
  • 359 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Ik ben bezig met nieuw abonnement. Van caiway naar t-mobilethuis. Reeds aangevraagd. Helaas zie ik nu dat het geen glasvezelabonnement
is. Volgens inloggen postcode kan dat niet. Bij caiway en kpn krijg ik op postcode wel aansluit. In mijn meterkast zit ook glasvezelkabel en aansluitkasje. Nu maak ik daar nog geen gebruik, maar dat wil ik wel.
wat is wijsheid?
icon

Beste antwoord door Marcel MCi 27 januari 2019, 17:20

Op het "CIF" netwerk (waar Caiway de meest bekende provider op is) is het in de meeste gevallen niet mogelijk om diensten te krijgen van b.v. T-mobile of KPN. (Zij hebben hun eigen glasvezelnetwerk via Reggefiber / KPN)
Het is niet dat het niet mag van CIF, de kosten om gebruik te maken van deze verbindingen is vaak te hoog.
Voor T-mobile ben je dan aangewezen op de DSL telefoonlijn voor je verbinding. Daarbij is de afstand tot de wijkcentrale bepalend welke maximale snelheid op jouw adres mogelijk is.

Mvg. Marcel
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 3
Badge +2
T-Mobile kan geen aansluitingen leveren via CAIW glasvezel kabel. Omdat Caiw te klein is gelden er geen wettelijke verplichtingen om dat netwerk voor anderen open te stellen.
Reputatie 4
Badge +2
Op het "CIF" netwerk (waar Caiway de meest bekende provider op is) is het in de meeste gevallen niet mogelijk om diensten te krijgen van b.v. T-mobile of KPN. (Zij hebben hun eigen glasvezelnetwerk via Reggefiber / KPN)
Het is niet dat het niet mag van CIF, de kosten om gebruik te maken van deze verbindingen is vaak te hoog.
Voor T-mobile ben je dan aangewezen op de DSL telefoonlijn voor je verbinding. Daarbij is de afstand tot de wijkcentrale bepalend welke maximale snelheid op jouw adres mogelijk is.

Mvg. Marcel
Dag Marcel
Klopt, maar daar kwam ik te Amsterdam achter. Mijn vraag was kun je mijn bestelling annuleren?
Reputatie 3
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/alles-over-je-bestelling#annuleren
Ik wil ik langs graag een internet/tv abonnement annuleren. Onderste steen gaat over mobiek abonnement, daar kom ik niet verder nee.
Reputatie 4
Badge +2
https://thuisservice.t-mobile.nl/bestelling/bestelling-wijzigen-of-annuleren/
Reputatie 3
Badge +2
Bedankt voor het meedenken Marcel, OndersteSteen en eric_2! Mijn stilte is te verklaren vanwege een fout in systeem, waardoor berichten niet goed binnen kwamen. Kwibus is ondertussen gelukkig geholpen! 😁

Reageer