Beantwoord

glasvezel vrijgeven

  • 4 April 2020
  • 9 reacties
  • 285 Bekeken

Hallo, op 1 april is de monteur van Guidion geweest om alles te installeren. Tot zover alles oke. Nu blijkt dat het glasvezel nog niet is vrij gegeven. Ik heb daar afgelopen donderdag om 8.30 uur telefonisch contact over gehad met de klantenservice en die zouden het in orde maken. Maar nu is het 3 dagen later en heb ik nog steeds geen internet. Aangezien wij tot de risicogroepen behoren voorwat betreft corona zijn wij aan thuisblijven gebonden. Als alles tijdens de aanvraag goed verlopen was hadden wij uitgebreid kunnen FaceTimen met onze kleinkinderen. Deze mogen wij nl niet thuis ontvangen. Hopelijk wordt het snel opgelost.

icon

Beste antwoord door Toonleny 8 April 2020, 09:39

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7

Hi @Toonleny, ik zie dat mijn collega's al voor jullie aan de slag zijn gegaan. Ik blijf het persoonlijk in de gaten houden om jullie zo snel mogelijk online te krijgen en ik neem morgen via hier weer contact met jullie op!

 

 

Hallo horen morgen wel hoe of wat.

tot morgen

Hallo Brian, het was voor mij niet de bedoeling om een discussie op te starten. Het is voor mij lastig om via het internet van mijn gsm te zoeken van hoe  en waar moet ik mijn vraag stellen. Maar nu ben ik er achter. U zou gisteren contact opnemen met mij, dat is niet gebeurt. Misschien dat u mij nu kunt vertellen hoe het ervoor staat.
grt Toon

Reputatie 7

Hi @Toonleny, ik heb zojuist aan mijn collega's gevraagd om dit met spoed op te pakken en ik verwacht dat jullie morgen horen van de monteur, excuses voor de vertraging! 

Oké bedankt

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Toonleny, bedankt voor begrip en geduld in deze situatie! Een korte update: onze techneuten hebben de melding opgepakt en zijn het nu in behandeling aan het nemen. Omdat de monteur geen verbinding kon maken en dit gemeld heeft, wordt het doorgezet naar de netwerkbeheerder (KPN). Zij zullen zo spoedig mogelijk een monteur aansturen om het euvel te verhelpen. Sorry dat dit wat langer duurde dan gebruikelijk. We werken er met man en macht aan om alles op te pakken, maar door de enorme drukte zit daar wat vertraging in. 

Hallo Jason, de netwerkbeheerder heeft contact met mij opgenomen en komt dinsdag tussen 09.00 en 12.00. Ik hoop dat hij of zij het op kan lossen. Ik heb best begrip voor de drukte die er momenteel is. Ik wens jullie in ieder geval fijnepaasdagen en blijf gezond. Grt Toon

Reageer