Beantwoord

Google Chromecast werkt niet

  • 1 August 2019
  • 4 reacties
  • 1821 Bekeken

Reputatie 1
  • is Prince of Content
  • 23 reacties
Geprobeerd Chromecast aan de praat te krijgen. Lukt niet.
Hij update wel , maar krijg geen verbinding met de android telefoon en Ipad. Krijg een melding van AP isolatie?? Reset van de chromecast gedaan opnieuw geinstalleerd, maar dan geen verbinding.
Ik heb een Huawei router. Moet ik hier iets veranderen in de instellingen?
Voorheen had ik Telfort abo met de experiarouter daar nooit geen problemen gehad.
icon

Beste antwoord door Piotr 7 August 2019, 16:07

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hey @hagees,

Heb je ook al geprobeerd om je Chromecast opnieuw in te stellen via de Google Home App? Eerst de Google Home App openen, vervolgens zet je je Chromecast aan, via de Home App kun je als het goed is tenslotte je eigen Wifi verbinding aanklikken en vanuit daar koppelen met je huidige netwerknaam. Laat ons weten of het heeft geholpen!
Reputatie 1
Op m,n Ipad is het nu wel gelukt. Op m,n android telefoon nog steeds niet. Ben nog wat aan het puzzelen wat hier fout gaat. Inderdaad opnieuw instellen, dus nu al tevreden met werkende Ipad.
Ik vraag me af waarom ik de chromecast niet zie in het menu van de Huawei router. Daar zou ik hem toch in de lijst Lan moeten zien, in ieder geval het Mac adres. Wat ook opvalt dat het wel lang duurt voordat SSID van de router in het chromecastbeeld verschijnt.Maar hoe dan ook het werkt.
Reputatie 1
Ter aanvulling: Van AP Isolatie was geen sprake. Dit gaf de Huawei ook duidelijk aan in het routermenu.
Heb je je locatie aanstaan bij android bij het intellen? Die moet aanstaan om een duistere reden, anders werkt het niet.

Reageer