Beantwoord

Haarlem geen internet avonduren/ weekend > T-Mobile Thuis

  • 20 February 2019
  • 1 reactie
  • 78 Bekeken

In samenwerking met het Haarlems dagblad ben ik op zoek naar T-Mobile klanten met dezelfde klacht.
Geen internet in de avonduren en de verantwoordelijkheid neerleggen bij KPN en uitstellen van acties als creditering van kosten of eindigen contract.
Er wordt aangegeven dat het in een klein postcodegebied plaatsvindt (2035/2036)

Graag je reactie met ervaringen hieronder.
icon

Beste antwoord door Brian 21 February 2019, 11:07

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi @Rogier1979, ik begrijp volkomen dat het erg frustrerend is dat de problemen met de verbinding op jouw adres nog niet opgelost zijn. We zijn voortdurend in contact met de netbeheerder om dit probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Ik geef je hier graag wat meer toelichting over:

Het DSL netwerk wordt in Nederland onderhouden door een netbeheerder en andere providers kunnen gebruik maken van dit netwerk (vergelijkbaar met het stroom en gas netwerk).
Wanneer je problemen met je modem ervaart sturen direct wij onze eigen monteur om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Bij problemen op het netwerk of in de centrale mogen onze monteurs dit niet zelf oplossen maar dit doet de netbeheerder. Uiteraard schakelen wij in deze gevallen wel direct de netbeheerder voor je in om ook deze gevallen de problemen zo snel mogelijk te verhelpen.

De problemen spelen in dit geval inderdaad in een beperkt gebied en imiddels is de oorzaak achterhaald. Het is nog niet gelukt om de problemen definitief te verhelpen maar de verwachting is dat het begin maart verholpen zal zijn!

Uiteraard kijk ik graag met je naar een eventuele vergoeding voor het ongemak zodra het opgelost is, neem hiervoor zeker nog even contact op via hier zodra je weer onbezorgd van een goede verbinding kan genieten!

Reageer