Beantwoord

Helemaal geen Wifi

  • 19 October 2018
  • 4 reacties
  • 287 Bekeken

Ik heb helemaal geen wifi hoe kan dat ik heb heel vaak last van storing terwijl ik al een nieuwe modem heb maar nu echt helemaal geen wifi
icon

Beste antwoord door Sander 20 October 2018, 10:26

Bekijk origineel

4 reacties

Ik ben er gewoon klaar mee elke dag weer storing waar betaal ik zoveel voor dan om geen wifi te hebben en elke dag die tv die vastloopt ik weet wel dat ik ga overstappen betaal niet langer voor deze shit
Reputatie 7
Hoi @EstherGrr

Wifi is superbelangrijk geworden en daar help ik je dan ook graag mee! Eerst wat achtergrondinformatie. Het modem verstuurt het internetsignaal draadloos door in jouw huis. Je kunt je voorstellen dat er vele factoren van invloed kunnen zijn op de ontvangst hiervan, net zoals dit vroeger met radio was. Daarom hebben we de allerbeste tips verzameld op één plek. Wil je kijken of deze tips bij jou voor een betere Wifi zorgen? Je vindt de tips hier: Wifi-oplossingen. Vooral het resetten van het modem en vervolgens het aanpassen van de kanalen is vaak de oplossing!

Nog één controlevraag: je bekabelde internet werkt wel naar behoren? Als deze namelijk ook niet goed is, dienen we eerst daar te kijken.

Ik hoor graag welk effect de tips hadden!
er blijkt iets in mijn modem niet goed te zijn en aangezien de monteurs alleen kunnen komen wanneer ik aan het wer k ben is het lastig om opgelost te worden
Reputatie 7
Hoi @EstherGrr

Het ligt een beetje aan de regio, maar sommige monteurs werken ook 's avonds en in het weekend. Ik hoop dan toch dat er een oplossing gevonden kan worden. Eventueel kun je ook een vriend of kennis vragen (18 jaar of ouder, wel te verstaan) die de deur opendoet voor de monteur. Misschien lukt het op die manier?

Reageer