Beantwoord

[HELP] Snelheidsproblemen! T-mobile Thuis Internet

  • 5 February 2019
  • 6 reacties
  • 311 Bekeken

We zijn laatst overgestapt van Ziggo naar T-Mobile omdat we de internet daar heel slecht vonden
we hadden 10mb/s download en 1,5mb/s upload die ook continue wegviel, dus we moesten het veranderen.
We hebben T-Mobile gekozen omdat we goeie kwaliteit en snelle internet verwachtten.
Onze verwachtingen zijn helaas niet uitgekomen.

Op 22-01-2019 was onze aansluitdatum alleen ik had problemen met de hoofdaansluiting
https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/probleem-met-hoofdaansluiting-voor-modem-308795 daarvoor belde ik de klantenservice en die stuurde ons een monteur in 6 dagen.
De monteur die langskwam kon niks doen omdat de internetlijn van ons oud was of zoiets dus kwam er 4 dagen later (vandaag 05-02-2019) iemand van KPN om de bedrading te regelen.

Oke, dit kan ik allemaal begrijpen onze internetlijn was niet goed ,T-Mobile kon daar niks aan doen. Maar toen de lijn veranderd werd en toen we Internet binnen kregen zagen we dat onze snelheid maar 0.6MB/S DOWNLOAD WAS en dat voelde heel vervelend aan je stapt over om sneller internet te krijgen, en dan krijg je internet die 10X LANGZAMER IS en daarvoor nog zoveel bezig zijn met monteurs etc. En de pakkket die we kozen was 100MB/S!!!. Op een of ander manier was de upload snelheid wel redelijk namelijk 30mb/s maar ik heb weinig aan upload mij gaat het om de download!

Nu zit ik met geen internet (0.6mb/s is niks), ik heb dus vandaag 2x gebeld met de klantenservice ik heb screenshots gestuurd met mijn snelheid, ze konden de probleem niet zien dus sturen ze nogmaals een monteur langs. En ik denk dat je wel kan begrijpen dat dit allemaal heel vervelend is omdat het zolang duurt en omdat ik zoveel bezig moet zijn om de bestelde internet te krijgen.

Heeft iemand misschien een oplossing voor dit?

Ik wil gewoon de bestelde internetsnelheid krijgen namelijk 100MB/S en dat is ook mogelijk op mijn adres.

icon

Beste antwoord door Mehmet123 6 February 2019, 21:12

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
@Mehmet123 Goed om te zien dat de werkzaamheden van de monteur toch hebben geholpen! Mocht je toch nog problemen ervaren laat het dan zeker weten!
de eerste 14 dagen zal de dslam dynamic line management kijken welk profiel het beste werkt voor jou verbinding. hierdoor kan het zijn dat je verbinding gereset word omdat er een ander profiel gebruikt word. soms kan dit een beetje stroef verlopen maar dat moet helemaal goed komen. als de lijn stabiel is gaat dlm een keer per maand kijken of de lijn stabiel is.

Internet is prima zoals het is nu ik heb 60mb/s gehaald met wifi.
Ik zou niet willen dat ze ermee gaan klooien en dan dat ie dan omlaag gaat of wegvalt
Reputatie 7
de eerste 14 dagen zal de dslam dynamic line management kijken welk profiel het beste werkt voor jou verbinding. hierdoor kan het zijn dat je verbinding gereset word omdat er een ander profiel gebruikt word. soms kan dit een beetje stroef verlopen maar dat moet helemaal goed komen. als de lijn stabiel is gaat dlm een keer per maand kijken of de lijn stabiel is.
@Mehmet123,

Goed om lezen dat je internet verbinding normaal werkt. Heb je zelf bepaalde activiteiten ondernomen, of is er sprake van een spontane verbetering?

We horen het graag van je, zodat we deze informatie kunnen delen met andere klanten.

Ik wens je nog een fijne avond!

Ik belde 20 minuten met de klantenservice vanaf daar ging iemand de modem resetten dat helptte niet.
Daarna ging ik ook 1x zelf de modem resetten en zag weer geen resultaat.
Dus ik liet het hoe het was voor die dag.
Toen ik wakker werd om 08:00 deed ik weer een speedtest en daaruit kwam een redelijk resultaat binnen iets van 35mb/s (WiFi), dus het kwam vanzelf denk ik.

Later testte ik de snelheid ook met kabel op mijn desktop en daar kreeg ik een resultaat van 95mb/s dat maaktte me wel blij. Alleen zat ik wel dag 1 zonder internet en daardoor vertrouw ik het niet helemaal, ik hoop dat de snelheid zo hoog blijft. Ik ben wel voorlopig tevreden over de snelheid.
Reputatie 7
Badge +4
@Mehmet123,

Goed om lezen dat je internet verbinding normaal werkt. Heb je zelf bepaalde activiteiten ondernomen, of is er sprake van een spontane verbetering?

We horen het graag van je, zodat we deze informatie kunnen delen met andere klanten.

Ik wens je nog een fijne avond!
Men internet werkt nu normaal laten we hopen dat het zo blijft

Reageer