Beantwoord

Het verzoek was verboden. Zyxel VMG8825-T50

  • 26 March 2020
  • 2 reacties
  • 876 Bekeken

Toen ik vandaag thuis kwam deed me internet heel raar. Op een of andere manier kon ik slechts met 1 apparaat internet verbinding maken. Hierna heb ik eerst het modem opnieuw opgestart, met weinig resultaat. Hierna besloot ik het modem te resetten naar de fabrieksinstellingen. Dit lukte en ik kan op dit moment verbinden met het modem en het internet. Echter is het onmogelijk om enige setting in het modem aan te passen nu. Als ik ook maar de taal van het modem probeer aan te passen krijg ik de melding “Het verzoek was verboden.”. Het modem is op dit moment totaal onbruikbaar voor mij als ik geen instellingen kan aanpassen. 

icon

Beste antwoord door Brian 26 March 2020, 11:47

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Heb inmiddels een soort work around gevonden. Door uit te loggen en weer in te loggen op het modem. Hierna kan ik wel aanpassingen maken in de instellingen. 

Reputatie 7

Hi, dank voor de melding. Om er voor te zorgen dat we iedereen zo goed mogelijk op de hoogte kunnen houden hebben we een centraal topic aangemaakt rondom de verbindingsproblemen. Hier vind je de laatste informatie! Dit losse topic heb ik daarom gesloten.