Beantwoord

HG659 bridge mode

  • 27 February 2018
  • 8 reacties
  • 4294 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Please allow to put my modem to bridge mode (our put by your technician), I do not want to use the router / wifi other part of your device, just connect to the internet.
I do not use other services like TV or Phone and I never will.
icon

Beste antwoord door Brian 5 March 2018, 15:26

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Hi zsalab, the T-Mobile Thuis modem currently does not support bridge mode but the modem is of course perfectly suited to connect to the internet. If you run into any problems while using the modem then I'll be happy to help you solve it!
Yes it is works, but if you do not mind, I still would like to ask bridge mode. The device is supports it for sure, and I guess it would be nice to give the possibility to your customer to control the all network.
I did a workaround with DMZ but I would like to avoid NAT between my router and the internet, so please proivede bridge mode.
Reputatie 7
Hi zsalab, bridge mode is currently not possible with our modem even though the modem itself can technically do so because some network functions are restricted. We are however looking at possibly expanding the possibilities in the future. If you're experiencing NAT issues then you can forward ports manually to solve this. If you need any assistance then I'll be happy to help!
I need the same options. Having problems with NAT loopback.
Is there any workaround to make NAT loopback possible with an extra router?
Or is the only option to find a provider without this restriction?
Had het zelfde probleem weken lopen zoeken .ook veel met de klantenservice gebeld maar die wisten nog minder dan mij en vertelde me dat ik maar op de forum naar een oplossing moest zoeken.dus na zelf onderzoek te hebben gedaan zijn er echter maar twee mogelijkheden om je router in bridge modes te zetten. beide opties kosten geld !

optie 1.je modem jtag benodigheden vind je als je je modem en jtag erachter zet .daarmee kan je de orginele firmware erop zetten.vergeet in idergeval geen dumb te maken van je orginele software !. dan heb je alle opties en kan je dingen zelf uit en aanzetten (alle functies heb je tot je beschikking) geprobeerd en het werkt .
optie 2 (de makelijke ) haal gewoon een vlan2 modem en zet de instellingen over en klaar ben je .
ik heb zelf de AC2800 Wireless MU-MIMO VDSL/ADSL Modem Router
Archer VR2800 gebruikt en daar was het super simpel alles werkt tv/internet de instellingen kan je hier ook op de forum vinden .
Dank je voor je reactie.
Ik heb ook een tijdje gekeken naar de optie voor een ander modem/router. Uiteindelijk heb ik een andere optie gekozen. Nieuw Router (Netgear R7000) via DMZ. Hierop portforwarding en DHCP ingesteld. Dit lost het NAT looback probleem nog niet op maar mijn snelheden waren wel een stuk hoger en stabieler.
Verder heb ik een eigen DNS server gemaakt in mijn netwerk waardoor het hele probleem van NAT loopback afgevangen wordt.
Is hier toevallig al een update voor? Ik zou het namelijk fijn vinden om double nat issue te voorkomen en mijn Apple Airport te gebruiken.
Reputatie 7
Hey @lucjager bridge modus wordt nog steeds niet ondersteund. Wel kun je een eigen modem aansluiten en die naar wens tweaken. ☺️

Reageer