Beantwoord

Hoe kan ik radio luisteren over mijn boxen

  • 21 January 2020
  • 5 reacties
  • 1955 Bekeken

Hi,

 

Ik heb een interactieve tv-box van T-Mobile. Ik zou graag radio willen luisteren over mijn boxen, zodat ik de tv kan uitzetten (en niet de hele dag het logo van de radiozender in beeld heb). Ik heb geen soundbar, maar een ‘ouderwetse’ tuner-versterker. Hoe kan ik radio over mijn boxen krijgen (ps. streamen van Spotify lukt wel over de boxen, dus de tuner-versterker is op de boxen aangesloten). 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 22 January 2020, 15:36

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @SonjaDL,

 

Welkom op de Community, we helpen elkaar graag hier! Leuk dat je hier de vraag stelt. :smile: Het is zeker mogelijk om muziek te luisteren over de speakers zonder de TV aan te hebben op beeld. Heb je jouw tuner via een audioaansluiting gekoppeld aan de TV Box? Bij de Entone Amulet 515 kun je de box namelijk ook met de rode en witte tulpstekkers op je audioversterker of sound system aansluiten. De poorten zijn standaard geactiveerd. Daarnaast kun je om de audio van de Interactieve TV Box via een audioversterker of sound system te horen, die met een Jack TI tulp kabel met elkaar verbinden. Deze kabel is niet standaard meegeleverd. De kabel is verkrijgbaar bij een computer- of audiospeciaalzaak.

SPDIF is ook nog mogelijk, ook deze kabels zijn verkrijgbaar bij een audiospeciaalzaak. Laat me weten of het gelukt is, anders schiet ik je weer te hulp. Check voor wat tips qua aansluiting dit topic: Muziek via speakers. Succes! 

Ik ga het proberen. Dank voor de tips.

Reputatie 7
Badge +16

Geen enkel probleem, graag gedaan! Laat je weten hoe het gegaan is? Veel succes en als ik iets anders voor je kan doen, dan hoor ik het graag. :smile:

Hallo Jason,

 

Het is gelukt! Ik heb radio over de boxen. Van kanaal veranderen moet ik waarschijnlijk wel via de tv doen, via, gids, of niet?

 

groet Sonja

Reputatie 7
Badge +16

@SonjaDL Dat is supermooi! Goed gedaan, ik ben blij dat het gelukt is. :smile::thumbsup_tone1: Het kanaal kun je inderdaad veranderen via de afstandsbediening en de TV. 

Reageer