Ik heb vorige maand een alles in een pakket laten installeren. Het beloofde snelheid had 700Mb/s moeten zijn. Dit is sinds dag een nog nooit boven 200 gekomen. Er zijn al verschillende monteurs langsgekomen, en er is niks verandert aan deze situatie.
Hiernaast maken jullie diverse claims op jullie website over de wifi die jullie leveren. Ik citeer "De beste draadloze technologie"; "Allernieuwste wifi techniek!"; "Overal in huis sterk wifi-signaal"; "5Ghz dual band" (niet aanwezig op mijn modem) ; "802.11ac" (niet aanwezig op mijn modem). Niet alleen zijn deze niet waar, maar jullie voldoen hier niet aan. Als ik met mijn telefoon, nog geen 2 meter van mijn router vandaan zit, krijg ik minder dan 0.6% van de snelheid die ik zou moeten krijgen. 4Mbps namelijk. De usb poorten voor print-server doen het trouwens ook niet.
Ik stel voor dat mijn abonnement wordt verlaagd naar een snelheid die jullie wel kunnen leveren (150-250Mbps). Hiernaast, aangezien het wifi totaal waardeloos is, stel ik ook voor dat ik een router naar keuze uit mag zoeken die wel voldoet aan de bovenstaande claims, en dat dit door jullie vergoedt wordt. Verder wil ik mijn huidige modem vervangen hebben door een andere (bij voorkeur een zakelijke) modem.
Een paar details over de metingen die gedaan zijn:
Metingen zijn dagelijks tenminste een keer genomen, de bovengenoemde snelheden zijn hier de gemiddelde van.
Wifi metingen zijn zowel op de nieuwste ios, android en windows gemeten, nog geen 2 meter van de router vandaan.
Bedraadde metingen zijn met cat7 kabels gedaan met gigabit LAN poorten op mijn laptop en computer (windows, linux).
Router is meerdere malen gereset geweest, ook door de monteurs zelf.
Voor alle metingen waren alle clients van de netwerk afgekickt/ gedeauthenticated, behalve de client waar de meting dus op gedaan werd.
Hiernaast is de router ook al een keer vervangen geweest.
Ik heb al minst 12-keer t-mobile gebeld(meer dan 5 uur gebeld!), meer dan een maand is al voorbij en nog niets opgelost! Laatste keer op 19-10 was beloofd: 'Binnen maximaal drie tot vijf werkdagen ontvang je een update'....., dat is ook niet gebeurd.
'[Ticket#2018101911012095] Je verzoek is in behandeling'
Graag ontvang ik een reactie z.s.m.
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel