Beantwoord

Hoe lang geldt de actieprijs voor 750 Mbps?

  • 8 August 2018
  • 2 reacties
  • 391 Bekeken

Ik heb nu een Internet 100 Mb abonnement. Ik betaal daar €40 p/m voor. Ik zie dat ik mijn abo kan verhogen naar 750 Mb voor €40 p/m ipv €50 p/m.
Mijn vraag is nu hoe lang deze aanbieding geldig is. Voor de rest van mijn abo-looptijd of voor een x aantal maanden? Ik zie daar geen informatie over. Wie weet antwoord? Dank alvast.
Vr gr, Leon
icon

Beste antwoord door RoyTMT 10 August 2018, 18:56

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Als daar geen aantal maanden bij staat dan is het volgens mij je contract duur .
Reputatie 2
Als je nu je abonnement verhoogt naar 750 Mbit, dan betaal je € 40,- gedurende je contractduur. Mocht er uiteindelijk een prijswijziging plaats vinden, dan betaal jij nog steeds € 40,-. Je hebt immers een overeenkomst voor dat bedrag. Dan is het niet eerlijk dat wij daar mee gaan knoeien! 😉 Let wel: als jij je contract verlengt of als jij je snelheid weer omlaag zet en vervolgens omhoog, dan kan het wel zijn dat je een andere prijs gaat betalen. Dat is afhankelijk van het prijsplan dat op dat moment bij ons geldt. Schroom niet om hiernaar te vragen! Mocht ik je kunnen helpen met het aanpassen van jouw internetsnelheid, geef me gerust een seintje. Ik help je graag!

Reageer