Beantwoord

hoe moet ik mijn nat type veranderen voor mijn xbox one

  • 29 June 2017
  • 6 reacties
  • 2282 Bekeken

Hoe moet ik mijn nat type veranderen in mijn modem. Heb een draytek modem.
Wat ik problemen met partygesprekken. dan echo ik heel erg bij andere vrienden. Zelf heb ik er geen last van.
Hoe kan ik dat probleem oplossen? Ik kan niet in mijn modem komen
icon

Beste antwoord door Eric_E 30 June 2017, 11:37

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Ik kan niet in mijn modem komen
Je modem zou je moeten kunnen bereiken op http://192.168.1.1 met
username : user
password : user
Reputatie 7
Hey jkasander!

Welkom op het Thuis forum. :)

Eric_E geeft al aan hoe je in het modem kan komen. Nou ben ik zelf niet erg ervaren met NAT en xbox, maar ik heb wel wat info voor je gevonden:
NAT type openen
NAT type openen voor PC game

Lukt het met deze tips?
Hey jkasander!

Welkom op het Thuis forum. :)

Eric_E geeft al aan hoe je in het modem kan komen. Nou ben ik zelf niet erg ervaren met NAT en xbox, maar ik heb wel wat info voor je gevonden:
NAT type openen
NAT type openen voor PC game

Lukt het met deze tips?


DIt snap ik dan niet van tmobile of ze zijn heel slecht met lezen of ze lopen maar wat te doen.
De vraag was voor de Xbox One en een mod geeft dat antwoord voor de PS3 en PS4?
Gaat wel helemaal lekkah met u?
Hoe moet ik mijn nat type veranderen in mijn modem. Heb een draytek modem.
Wat ik problemen met partygesprekken. dan echo ik heel erg bij andere vrienden. Zelf heb ik er geen last van.
Hoe kan ik dat probleem oplossen? Ik kan niet in mijn modem komen


Gewoon overstapen op ziggo ben je van de elende af.
Daar werkt alles perfect en gaat alles gelijk goed werken bij tmobile werkt 9 van de 10 x je xbox one niet
Reputatie 3
(Wel een oud topic maar misschien heeft het nog zin :)). De enige manier dat dit mogelijk is:

1. Je eigen (goeie) router kopen en configureren achter de DrayTrek;
2. De DrayTek instellen dat hij alle data doorzet naar je eigen router (Forward IP/DMZ);
3. Je eigen router configureren voor uPNP.

Met enkel de DrayTek gaat het never/nooit niet lukken.
Reputatie 7
@lexusmystic,

Verbeter me als ik het fout heb, graag zelfs! Volgens mij heb je drie NAT types en die gelden voor PS en voor Xbox en voor allebei onze modems. De oplossing is in alle gevallen een poort forwarden, uPnP of DMZ aanzetten. Maar zoals ik aangaf, ik ben geen gamer en op deze klant-helpt-klant Community ben ik blij met iedereen (bedankt pHennyWise!) die meehelpt en meedenkt!

Ik heb nog een topic gevonden over het openstellen van NAT, ditmaal voor de Xbox (maar wel op het Huawei modem): NAT type openen.

Volgens mij heeft jkasander zijn antwoord al gevonden. Wil jij ook je NAT type openstellen, lexusmystic? Ik (en de Community) staan voor je klaar!

Reageer