Beantwoord

Hoofdaansluiting niet te vinden

  • 5 September 2019
  • 4 reacties
  • 657 Bekeken

Hallo! Ik heb een internetabonnement bij jullie afgesloten, maar ik kan de hoofdaansluiting bij mij niet vinden. Ik heb wel iets wat daar op lijkt, maar hij ziet er oud uit en ik kan het zelf niet open maken. Hebben jullie voor mij een oplossing?

icon

Beste antwoord door Marcel MCi 7 September 2019, 14:23

Bekijk origineel

4 reacties

Het linkse kastje is degene die je met hebben.

Je kan het bovenste kapje loshalen, daar zitten 5 schroefjes onder, de linkse 2 moet je gebruiken, wel oude kabel geheel loskoppelen anders heb je een bridgetap.
Bedankt voor de snelle reactie! Volgens de gebruiksaanwijzing moet ik de kabel ergens inklikken, maar dat kan dus niet. Hoe kan ik dit het beste oplossen?

Het linkse kastje is degene die je met hebben.

Je kan het bovenste kapje loshalen, daar zitten 5 schroefjes onder, de linkse 2 moet je gebruiken, wel oude kabel geheel loskoppelen anders heb je een bridgetap.


Bedankt voor de snelle reactie! Volgens de gebruiksaanwijzing moet ik de kabel ergens inklikken, maar dat kan dus niet. Hoe kan ik dit het beste oplossen?

Reputatie 7
Badge +2
Hallo WietekeMN,

Is het ondertussen gelukt om aan te sluiten?
Je kan een stuk van de bestaande grijze draad gebruiken om deze aan te sluiten op het meegeleverde aansluitdoosje. (Zie foto) (De draad doorknippen en opnieuw aanstrippen. Het signaal staat meestal op de rode en blauwe draad, maar soms op de witte en oranje draad)
Je kan ook een meegeleverd kabeltje gebruiken, knip aan 1 kant het stekkertje eraf en strip de draad aan, deze dan onder de schroefjes links (of rechts in sommige gevallen) monteren als je de oude draad hebt losgehaald. Vanuit het aansluitdoosje kan je dan een meegeleverd kabeltje verbinden naar het modem.

Mvg. Marcel

Reageer