Beantwoord

Huawei hg659 bridge modus aanzetten lukt niet

  • 23 October 2019
  • 1 reactie
  • 1269 Bekeken

Beste lezer,

 

Na veel frustraties over het internet heb ik een netgear nighthawk r7000 aangeschaft. 

Na het proberen van deze router op bridgemodus te zetten kreeg ik van de netgear support te horen dat dit niet meer mogelijk is sinds een update. Nu hoorde ik en las ik verhalen waarbij het modem van de internetleverancier ook in bridgemodus gezet kan worden. 

 

Na het raadplegen van een aantal topics op dit forum en het internet heb ik telefonisch contact opgenomen met de helpdesk van t-mobile. Hier werd mij verteld dat ik mijn modem (huawei hg659) in bridge mode kan zetten alleen dat ik dit zou moeten doen met behulp van de gegeven adviezen op het forum.

 

Nu log ik in in mijn modem maar heb ik niet de mogelijkheden om onder het kopje “internet” en “internetinstellingen” deze te wijzigen om mijn modem in bridgemodus te zetten. Kan iemand mij vertellen of dit mogelijk is en zo ja hoe ik dit voor elkaar krijg? Ik ben ten einde raad!

icon

Beste antwoord door Marcel MCi 23 October 2019, 16:48

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +2

Hallo Jeroentk,

De modem in bridgemode zetten kan helaas niet. Zie ook onderstaande topic antwoord voor tips:

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/modem-als-bridge-instellen-routerfunctie-uit-316024

Mvg. Marcel

Reageer