Beantwoord

Ik heb niets meer op glasvezel.

  • 17 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 220 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Geen internet in Best. Klantservice zegt na analyse, dat er geen lichtsignaal op vezel zit. Dit moet hij doorzetten naar backoffice en die mag tot 10 dagen tijd nemen om er naar te kijken.... Dit is niet acceptabel... Ik verwacht direct actie. Ik betaal genoeg voor 750mb lijn.

 

Graag spoed. 

icon

Beste antwoord door Sander 21 oktober 2019, 13:12

Hoi @APS2018

 

Ik zie dat de opdracht bij ons bekend is. Weet dat we ons best doen! We willen de allerbeste service bieden en dat doen we door grondig te werk te gaan. We willen geen monteur aansturen die vervolgens niets kan doen. Daarom  zoeken we eerste uit wat er aan de hand is en kiezen dan de juiste actie die hierbij hoort. We willen uiteraard ook dat jij zo snel mogelijk weer online bent, we staan aan dezelfde kant als jij. Wees gerust - wij zorgen dat jij zo snel als mogelijk een update krijgt! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @APS2018

 

Ik zie dat de opdracht bij ons bekend is. Weet dat we ons best doen! We willen de allerbeste service bieden en dat doen we door grondig te werk te gaan. We willen geen monteur aansturen die vervolgens niets kan doen. Daarom  zoeken we eerste uit wat er aan de hand is en kiezen dan de juiste actie die hierbij hoort. We willen uiteraard ook dat jij zo snel mogelijk weer online bent, we staan aan dezelfde kant als jij. Wees gerust - wij zorgen dat jij zo snel als mogelijk een update krijgt! 

Reageer