Beantwoord

Ik kan geen e-mails versturen melding relaying

  • 24 June 2017
  • 2 reacties
  • 2057 Bekeken

Hallo
Ik ben samen met mijn vrouw mobiel klant bij T-mobile omdat wij tevreden waren zijn we sinds 14 Juni ook overgestapt met het internet thuis van T- mobilethuis.nl
Maar sinds onze aansluiting kan ik geen mails versturen naar mijn eigen accounts en dat is vervelend.
Ik heb diverse keren gebeld over dit probleem maar alles werkt volgens de service afdeling maar ze zouden er nog eens naar kijken maar na een week is er nog geen oplossing.
Van buitenaf krijg ik wel post binnen maar verstuur ik een mail naar mijn vrouw dan krijg ik een melding de server staat geen relaying toe of er is een kopie uitgaand geplaatst geen wachtwoord opgegeven.
Ga naar de mailaccount instellingen en geef een wachtwoord op.
Dit heb ik geprobeerd maar dan gebeurt er niks dit werkt ook niet.
Voor 14 Juni had ik een email account bij Telfort en een mobiel account bij T -mobile en toen werkte alles perfect volgens mij zit er software matig iets fout.
Dit heb ik al een paar keer door gegeven maar volgens T-mobile werkt alles goed en alles staat goed ingesteld vreemd ??? Wie kan mij een tip geven Gr Han
icon

Beste antwoord door Brian 27 June 2017, 15:24

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hey Han,

Heb je al een kijkje genomen op onze service-pagina? Mogelijk staat er niet de juiste poort voor de mailserver ingesteld. Via deze link vind je de instellingen van onze mailserver, houd jouw instellingen hier even naast om te controleren of de instellingen inderdaad goed staan ingesteld. Ik hoor graag of het gelukt is!
Tip: neem een gmail-adres.

Reageer