Beantwoord

Ik kan het gebruikersinterface van mijn Fritz! WLAN Repeater 1750E niet openen.

  • 15 May 2020
  • 2 reacties
  • 311 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Hallo allemaal, 

Ik heb problemen met het openen van het gebruikersinterface van de Fritz! WLAN Repeater 1750. Ik wil de repeater graag draadloos met met de Zyxel modem verbinden. Ik heb op meerdere manieren geprobeerd om de repeater te installeren (WPS, LAN, Acess Point), maar na de installatie gaan er OF geen lichten branden OF is de website van de Fritz.repeater onbereikbaar.

De oplossingen genoemd in dit topic (https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/instellingen-fritz-repeater-1750e-aanpassen-298233) heb ik allemaal al uitgeprobeerd en hebben het probleem niet verholpen.

Kan iemand mij verder helpen zodat ik weer WiFi kan verkrijgen op de bovenverdieping?

Alvast bedankt! 

icon

Beste antwoord door Waqqas 15 May 2020, 14:59

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @H4d3 

Zou je de repeater eens willen voorzien van een fabrieksreset en als je hem dan beneden bij de modem als test bedraad aansluit kan je dan via het standaard ip op de interface?

Download anders een app als Fing, die laat alle ip adressen van de apparaten in je netwerk zien.

Reputatie 7

Hey @H4d3,

Heeft de tip van de fabrieksreset geholpen en je repeater wakker geschud? En brandt er geen enkel lampje op je repeater wanneer je deze in het stopcontact stopt? 

Reageer