Beantwoord

Ik kom niet bij webmail van T-Mobile thuis

  • 17 February 2017
  • 5 reacties
  • 8767 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik kan sinds 15 februari, dus de overgang van Vodafonethuis naar T Mobile, niet meer bij mijn webmail komen. Bij het inloggen Vodafonethuis word ik doorgelust naar T-mobile en daar gebeurt niets meer.

Hoe kom ik nu bij mijn webmail? Ik mail heel veel en ben bang dat mijn mailbox gaat overlopen. Ik heb al wel een account aangemaakt.
Bij de chat kunnen ze niets doen en word ik doorverwezen naar onderstaand telefoonnummer. 0800-0092 is niet te bereiken, daar is het gigantisch druk. Wie helpt? Het cadeautje is leuk maar ik had liever zonder problemen de overname meegemaakt.
icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 18 February 2017, 14:19

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hi Yanet,

Fijn dat het is gelukt met de tip van Eric! :)

Op onze webmail (https://mail.t-mobilethuis.nl) kun je inloggen met je nieuwe T-Mobile Thuis e-mailadres.

Ook kun je met deze handleidingen een nieuw account in jouw e-mailprogramma maken. Ook staan hier alle gegevens die je nodig hebt om jouw account werkend te krijgen, zoals je Pop en SMTP instellingen.

Veel mailplezier!
Reputatie 3
Ik kan op https://mail.t-mobilethuis.nl gewoon inloggen met het 'oude' Vodafone-Thuis adres en wachtwoord ?
Hoi Eric,
Het is gelukt, bedankt voor de tip!
Ik was nl nog maar net bij Vodafonethuis en wist dit nog niet uit mijn hoofd, dus even zoeken.
Yanet
Kan niet inloggen in mijn mail...
we zijn overgestapt van Ziggo naar t-mobilethuis
nu krijg ik geen mail binnen,,,wat moet ik downloaden
outlook of ??? heb de ziggomail er nog op staan
Reputatie 7
Hi bencor02, allereerst van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Je kan je e-mail op verschillende manieren inzien als je gebruik maakt van je @t-mobilethuis e-mailadres. De makkelijkste manier is via webmail, deze kan je openen via My T-Mobile Thuis. Je kan uiteraard ook een eigen e-mailprogramma gebruiken zoals inderdaad Outlook. Hier moet je dan nog wel even de e-mailserver voor instellen. Op onze website vind je voor elk programma de handleiding. Als het niet lukt laat dan even weten waar je op vast loopt dan kijk ik meteen met je mee!

Reageer