Beantwoord

In afwachting op patchen KPN

  • 21 December 2020
  • 6 reacties
  • 477 Bekeken

Goedenmiddag,

Vanochtend is een rond 9 uur een monteur van Guidon langs geweest om T-mobile thuis aan te sluiten. Alles is aangesloten, maar de monteur concludeerde dat er nog geen “licht binnenkwam” en dat dit waarschijnlijk een issue bij KPN is met het patchen. Ik zou binnen 4 uur gebeld worden, maar dit is helaas nog niet gebeurd. Kortom, ik heb nog geen internet. Ik heb net al even de klantenservice gesproken en die gaf aan dat de de monteur pas om 12 uur de melding heeft gemaakt van de situatie. De dame aan de telefoon gaf aan dat het pas later vandaag opgepakt kan gaan worden. Deze vertraging gaf me al geen geweldig gevoel. Nu ik even op dit forum rondklik zie ik verschillende enigszins vergelijkbare cases die mijn vertrouwen nog verder hebben doen zakken. Ik heb bijna vakantie, en ik zou het erg vervelend vinden om mijn vakantie te besteden aan constant aan de telefoon hangen met de klantenservice. Daarnaast ben ik (zoals de meeste mensen tegenwoordig) 100% afhankelijk van een goede internet verbinding.

Ik heb twee concrete vragen:

  1. Kan iemand mij inzicht verschaffen in de duur van dit probleem?
  2. De dame aan de telefoon had het over een voucher voor unlimited. Hoe kan ik deze ontvangen?

Mvg,

Jelle

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 21 December 2020, 18:32

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @JelleKr Is het inmiddels opgelost?

 

  1. Kan iemand mij inzicht verschaffen in de duur van dit probleem?
  2. De dame aan de telefoon had het over een voucher voor unlimited. Hoe kan ik deze ontvangen?

Gaan de moderators je bij helpen. Ik ga er een zoeken. Hopelijk is er nog iemand

Hi @CrisTien , helaas is het nog niet opgelost, ben ook niet meer gebeld door KPN zoals beloofd..

Reputatie 7
Badge +4

Hi @JelleKr, met veel dank aan @CrisTien ben ik gealarmeerd. Ik heb direct de status bij KPN gecheckt, blijkbaar hebben zij nog niet de tijd gehad om het probleem uit te zoeken en contact met jou op te nemen. Ik vermoed dat dit morgen alsnog zal gebeuren, en ik houd het zeker voor je in de gaten. Je hoeft je daarom ook geen zorgen te maken, wij zitten hier al bovenop!

Daarnaast voorzie ik je ook graag met een code waarmee je de komende 7 dagen onbeperkt van ons netwerk gebruik kan maken. Deze stuur ik spoedig via een privébericht toe. Ondertussen werken wij er hard aan om jou snel met ons internet verbonden te krijgen!

Ik heb het zelfde probleem. Gisteren is de monteur van Guidion geweest, alles aangesloten maar er komt geen signaal door de kabel. Monteur geeft aan dat de melding naar KPN is gemaakt om te patchen.

Ik heb net Guidion aan de telefoon gehad om dit opnieuw te laten bevestigen dat de afspraak daadwerkelijk is gemaakt met KPN omdat ik vrij afhankelijk ben van een internetverbinding ivm thuis werken. Ik kreeg van de dame van Guidion door dat ze niet wist hoe ze dat kon checken en dat ik jullie hiervoor moet contacten. Jullie snappen dat ik nu niet heel erg veel vertrouwen hierin heb.

Ik heb concreet 3 vragen:
 

  1. Kunnen jullie voor mij checken of KPN dit gaat oppakken?
  2. Kunnen jullie mij vertellen op welke termijn dit geregeld wordt?
  3. Ik las iets over een unlimited voucher, kunnen jullie mij hier meer over vertellen? Ik heb zelf unlimited via T-Mobile, maar mijn vriendin heeft dat niet en kan dus ook niet op de wifi nu. Zij zit bij KPN met het mobiele abbonement dus ik weet niet of dat geregeld kan worden.

Ik krijg geen reactie via de FB chat en heb geen tijd om een uur aan de telefoon te hangen met de klantenservice..

 

@CrisTien @Cal 

Hi @JesseT,

Ik kan je niet beloven hoe het bij jou zal lopen, maar aangezien ik dit topic heb geopend zal ik in ieder geval mijn ervaring beschrijven, ook voor andere mensen in de toekomst :).

Zoals ik in mijn topic post schreef kreeg ook ik van de Guidion monteur te horen dat er geen signaal binnenkwam. De volgende dag ben ik gebeld door een monteur van KPN die binnen drie dagen langs kon komen. Toen hij langs kwam bleek al snel dat er inderdaad aan de KPN kant iets niet goed was gegaan met het patchen. Voordat hij langskwam had hij al in de wijkcentrale de patch goedgezet, en hij kwam alleen nog even controleren of het goed werkte, en dat deed het gelukkig. Kortom, de situatie was niet ideaal omdat ik drie dagen moest overbruggen, maar T-mobile kon er dus eigenlijk niets aan doen. Het probleem lag bij KPN, en T-mobile is er voor mij achteraan gegaan dat ik zsm gebeld zou worden. Daarnaast heb ik inderdaad super snel van moderator @Cal een unlimited voucher ontvangen, dus dat maakte de situatie werkbaar..

Ik hoop dat jouw probleem ook snel wordt verholpen!

Hi @JesseT,

Ik kan je niet beloven hoe het bij jou zal lopen, maar aangezien ik dit topic heb geopend zal ik in ieder geval mijn ervaring beschrijven, ook voor andere mensen in de toekomst :).

Zoals ik in mijn topic post schreef kreeg ook ik van de Guidion monteur te horen dat er geen signaal binnenkwam. De volgende dag ben ik gebeld door een monteur van KPN die binnen drie dagen langs kon komen. Toen hij langs kwam bleek al snel dat er inderdaad aan de KPN kant iets niet goed was gegaan met het patchen. Voordat hij langskwam had hij al in de wijkcentrale de patch goedgezet, en hij kwam alleen nog even controleren of het goed werkte, en dat deed het gelukkig. Kortom, de situatie was niet ideaal omdat ik drie dagen moest overbruggen, maar T-mobile kon er dus eigenlijk niets aan doen. Het probleem lag bij KPN, en T-mobile is er voor mij achteraan gegaan dat ik zsm gebeld zou worden. Daarnaast heb ik inderdaad super snel van moderator @Cal een unlimited voucher ontvangen, dus dat maakte de situatie werkbaar..

Ik hoop dat jouw probleem ook snel wordt verholpen!

 

Thanks voor je snelle reactie, ik hoop dat dit voor mij ook zo gaat zijn. 

 

Ik zal het laten weten!

Reageer