Goedenmiddag,
Vanochtend is een rond 9 uur een monteur van Guidon langs geweest om T-mobile thuis aan te sluiten. Alles is aangesloten, maar de monteur concludeerde dat er nog geen “licht binnenkwam” en dat dit waarschijnlijk een issue bij KPN is met het patchen. Ik zou binnen 4 uur gebeld worden, maar dit is helaas nog niet gebeurd. Kortom, ik heb nog geen internet. Ik heb net al even de klantenservice gesproken en die gaf aan dat de de monteur pas om 12 uur de melding heeft gemaakt van de situatie. De dame aan de telefoon gaf aan dat het pas later vandaag opgepakt kan gaan worden. Deze vertraging gaf me al geen geweldig gevoel. Nu ik even op dit forum rondklik zie ik verschillende enigszins vergelijkbare cases die mijn vertrouwen nog verder hebben doen zakken. Ik heb bijna vakantie, en ik zou het erg vervelend vinden om mijn vakantie te besteden aan constant aan de telefoon hangen met de klantenservice. Daarnaast ben ik (zoals de meeste mensen tegenwoordig) 100% afhankelijk van een goede internet verbinding.
Ik heb twee concrete vragen:
- Kan iemand mij inzicht verschaffen in de duur van dit probleem?
- De dame aan de telefoon had het over een voucher voor unlimited. Hoe kan ik deze ontvangen?
Mvg,
Jelle
Beste antwoord door Cal van Odido
Bekijk origineel