Beantwoord

Incomplete oplevering T-Mobile Thuis

  • 16 November 2018
  • 4 reacties
  • 324 Bekeken

Reputatie 2
Gisteren ben ik officieel overgezet van Telfort Glas naar T-Mobile Thuis (ook glas). Onaangekondigd bezoek van Reggefiber was de eerste misstap. Vervolgens laat Guidion monteur een niet-werkende oplevering achter omdat 'Reggefiber nog iets moet doen'. Dat kon tot 5 uur duren, daarna moest ik contact opnemen met T-Mobile klantenservice. Dat was misstap twee omdat Reggefiber na 5 uur niet meer aangestuurd kan worden.

Na een aantal keren contact met de T-Mobile klantenservice maar geaccepteerd dat ik tot de volgende dag moest wachten. Behoorlijk irritant, gezien de belofte van een naadloze overstap, maar goed, dingen gebeuren. Vandaag meteen 's ochtends contact opgenomen met de T-Mobile klantenservice om druk te zetten achter de aansturing van Reggefiber. Ik kreeg de belofte van feedback na contact tussen T-Mobile en Reggefiber. Misstap nummer 3, geen feedback gekregen.

Bij de derde keer contact met T-Mobile klantenservice bespeurde ik wat irritatie dat ik zo bovenop mijn casus zat. Boodschap luidde dat voortgang echt niet sneller zou gaan als ik maar bleef informeren. Misstap nummer 4. Gisteren tegen beter weten in braaf gewacht tot beloofde oplossingstermijn was vertreken, daardoor achter het net gevist. Vandaag dus anders. Eventuele irritatie bij T-Mobile klantenservice moet dan maar even.

Ik sta als klant volledig machteloos zolang T-Mobile en Reggefiber claimen met mijn zaak bezig te zijn, maar noch feedback noch een oplossing leveren. Ik kan opnieuw braaf gaan zitten wachten tot de dag voorbij is, maar heb geen enkele indicatie dat vandaag wel alles voor elkaar komt. Na informeren bij Reggefiber blijkt dat T-Mobile nog geeneens contact met ze heeft gehad over mijn casus.

Mijn vraag aan de T-Mobile community is: wat kan ik nog meer doen om deze partijen beloofde afspraken na te doen komen? Met afspraken bedoel ik: een werkende internetverbinding opleveren en daadwerkelijk feedback leveren indien beloofd.
icon

Beste antwoord door Sterre 22 November 2018, 14:45

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hallo @bvoven,

Wat vervelend dat het niet in een keer is gelukt.
Ik begrijp uit jou verhaal dat de verbinding nog niet was opgeleverd op het moment van het bezoek van Guidion. In dat geval moet er worden gewacht tot 17:00 Er word dan een opdracht aangemaakt door T-Mobile backoffice om de verbinding te controleren. In het geval van WBA word dit gedaan door de netwerkbeheerder KPN in het geval van ODF word dit gedaan door Reggefiber.
In beide gevallen word je anoniem gebeld voor het maken van een afspraak binnen 5 werkdagen.
Reputatie 2
Hallo @Hidden.nld .

En gedurende die vijf dagen geen Internet? Geen communicatie, geen compensatie, geen overgangsregeling? Misschien moet ik maar contact met Telfort opnemen, kijken of zij sneller/betrouwbaarder diensten kunnen leveren.

Overigens bedankt voor je reactie. Mijn frustratie is met T-Mobile, niet met jou natuurlijk.
Reputatie 7
Hallo @bvoven,

terug naar Telfort duurt ook weer minimaal 3 weken helaas.
Tot het is hersteld is er geen internet mogelijk, het spreekt voor zich dat je deze dagen ook niet hoeft te betalen. Mocht je T-Mobile Mobiel hebben dan is het mogelijk om onbeperkt mobiel internet te krijgen.

De termijn van 5 dagen is gewoon standaard bij alle providers eigenlijk. dit betekend niet dat het echt 5 werkdagen duurt. als het maandag word opgelost dan is het ook binnen 5 dagen natuurlijk.
Reputatie 7
Hoi bvoven,

Sorry voor deze situatie. Bedankt voor je geduld en goed dat je erachteraan bent gegaan, vind ik! Ik zie dat je inmiddels online bent, fijn om dit te zien. Ik heb meteen een vergoeding voor je klaargezet, want je hoeft natuurljk niet te betalen voor de periode waarin je geen gebruik kon maken van jouw internet. Deze vergoeding zal je ontvangen met jouw volgende rekening. Geniet van jouw T-Mobile Thuis, als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik dat graag!

Reageer