Beantwoord

ineens geen Wifi meer (opgelost)

  • 16 November 2020
  • 2 reacties
  • 131 Bekeken

Hallo, 

Sinds een uur geen internet meer in Rotterdam. Alle lampjes branden. Reset uitgevoerd, stekker eruit maar niks blijkt te helpen 

icon

Beste antwoord door Jakhals 18 November 2020, 11:02

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Jakhals, top dat je het op de Community aankaart!

Gelukkig zie ik dat mijn collega van de Klantenservice je al geholpen heeft en de Wifi inmiddels weer volledig functioneert. Goed dat je zo proactief bent geweest om ook hen in te schakelen, dat maakt het vinden van een oplossing nog eenvoudiger! Het aanpassen van het Wifi-kanaal bleek dé oplossing te zijn, klopt dat?

Indien ik je toch nog met iets anders kan helpen, let me know. Ik help en denk graag mee. Stay safe!

Hallo @Jason,

Ik moest wat doen want had vanaf half 2 geen internet meer en in deze periode van thuiswerken is dat wel echt nodig. Ik kreeg hier geen snelle reactie en op twitter ook niet dus ging maar aan de telefoon hangen.. Niet ideaal maar het heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat het werd opgelost. 

De oplossing was echter niet het aanpassen van wifi kanaal. Zoals ik van de service medewerker begreep had de router een storing gehad waarop wij hem moesten resetten. Deze storing/reset heeft binnen de instelling van de router de wifi uitgezet.  Ik wist niet eens dat dit mogelijk was. 

Maar ze had gezegd dat dit wel eens vaker voorkomt dus dat geloof ik maar. 

 

 

Reageer