Sticky

[Info] Problemen Internet verbinding van T-Mobile Thuis

Toon eerste reactie

312 reacties

Léést iemand dit eigenlijk? iemand die er belangstelling voor heeft om ons (of mij) te helpen??? Zoja, wil diegene mij dan een beter modem sturen? Desnoods betaal ik er wel voor (zou eigenlijk niet moeten hoeven maar ik ben nogal wanhopig)
Mijn modem gaat sinds maandag aan en uit ,, klantenservice al gebeld zit nu 4 dagen zonder tv en internet ik vermoed dat de modem het niet meer doet
ben er ook een een beetje klaar mee gebeurd gewoon helemaal niks

als de modem aan het opstarten is valt ie weer uit
Mijn modem gaat sinds maandag aan en uit ,, klantenservice al gebeld zit nu 4 dagen zonder tv en internet ik vermoed dat de modem het niet meer doet
ben er ook een een beetje klaar mee gebeurd gewoon helemaal niks

als de modem aan het opstarten is valt ie weer uiT hoop vandaag nog een reactie te krijgen en dat er een nieuwe modem opgestuurd word

zAl dit weekend waarschijnlijk ook zonder tv en internet zitten
hoop vandaag nog een reactie te krijgen en dat er een nieuwe modem opgestuurd word

Ik help het je hopen, P., maar ik zou er niet op rekenen :(

(ze zijn hier nou niet bepaald één van de snelsten die verder kijken dan hun neus lang is)
Hoe gaat het met jouw modem, internet en televisie, P.?

't Zal wel mijn verbeelding wezen, maar mijn internet dat constant uitviel, líjkt veel stabieler en terug naar zoals-het-hoort.
Bujabuja bij mij is nog niks veranderd
k*t..., sorry om dat te horen, P.

Gisteren heb ik degene die dit topic gestart heeft (Sander) een PM gestuurd, waarin ik 'm vroeg om eens pagina 12 en 13 te lezen. Ik dácht/hoopte dat ie dat misschien gedaan had... 😐
Reputatie 6
Badge +7
@bujabuja Excuses voor de late reactie, op dit moment is het erg druk. Ik kijk graag wat ik voor je kan betekenen! Zou je mij hiervoor een privébericht willen sturen met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer? Overigens heeft het geen zin om ongevraagd privéberichten naar moderators te sturen, het idee van de Community is dat het openbaar is en we vragen alleen om een privébericht wanneer er klantgegevens nodig zijn. Ik hoor graag van je!

@P.v.d.l Balen dat je verbinding niet stabiel is, dat gaan we oplossen! Ik begrijp dat je al contact hebt gehad met de klantenservice? Wat hebben mijn collega's aangegeven? In de meeste gevallen sturen we een monteur bij je langs en/of gaat onze technische dienst er mee aan de slag. In beide gevallen ontvang je bericht! Als er niets van dit alles met je is besproken stuur mij dan ook even een privébericht, dan kijk ik meteen met je mee!
Hello,
I installed the package on Tuesday and I should have the connection on the 1st of October.
Yet when I installed the modem following all instructions, the Wi Fi does not work.
I can connect to the modem, but there is no connection to the internet at all. The only lights that are working are on power, 2.4G and 5G.

I would like to know what I should do in this situation or with who to talk about this situation.
Thank you in advance.

Mariia
Reputatie 4
Badge +2
Hey @mariyafedo , first of all welcome to T-Mobile Thuis! 😄 Yes, your connection should be active from the first of October! Did you try connecting your modem to different connection points on your address? And have you looked at our installation video? With this installation video, the installation should proceed without any problems. If you still don't get an active signal on all the connection points, please contact us on this flowing number: 0800-0092. Then we'll make sure that an engineer will visit your place and complete the installation.

Hallo,

al 22 uur lang geen internet in Dordrecht! 

Meerdere mensen last van?

Algemene storing? Want staat nergens een melding van.

Wat is er aan de hand?

Reputatie 4
Badge +2

Hey @simon123,

We hebben inderdaad een korte onderbreking gehad in die regio. Vervolgens hebben we zo spoedig mogelijk geschakeld met de netwerkbeheerder en is het probleem opgelost. Sorry voor het ongemak!

Reageer