Sticky

[Info] Problemen Internet verbinding van T-Mobile Thuis

[Info] Problemen Internet verbinding van T-Mobile Thuis

Toon eerste reactie

434 reacties

In Houten (Hoeven) ligt mijn vaste netwerk plat. Mobiel nog alles OK. Gedeelte van Houten is oranje, mijn deel is groen. Alles al gedaan, maar geen netwerk….

Meer mensen? Wordt er aan gewerkt?

Fijn dat ik zoveel reacties kreeg ;)
Het (vaste) Internet doet het weer.

Bedankt T-Mobile.

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Pjerry,

Op deze pagina houden we iedereen op de hoogte van de situatie: Is er een storing bij T-Mobile Thuis? Hierin staat dat de issue inmiddels verholpen zijn en er mogelijk een herstart van het modem en eventueel de Media converter nodig is. Ik hoop dat je ook weer snel online bent!

Hallo, ik woon in postcode 5211. Deze week al vaker het ineternet uitgevallen. Vandaag al 3 keer. Is er een probleem met t-mobile thuis in dit postcode gebied?

Reputatie 3
Badge +3

@Hansvk welkom op de Community! Er zijn geen algemene problemen bekend in joust postcodegebied. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat jij geen hinder ondervindt. De uitval, ervaar je dat via Wifi of via een bakabelde verbinding? Valt je iets op aan de lampjes op het modem wanneer je de uitval ervaart? Ik wil je vragen om jouw modem te resetten, in de hoop mogelijke error’s te verwijderen. Hoe je een reset uitvoert, lees je in dit topic.

Bij mij hetzelfde probleem. Soms brand het internetlampje niet zelfs. Ik moest bijna 4x per dag mijn modem herstarten (ik krijg soms zo weer verbinding, maar niet altijd dus). Mijn postcode is 5654JH. Is deze buurt te oud of zo voor een DSL-verbinding. Toen ik bij Ziggo was, had ik geen probleem (coax-kabel).:joy:

Reputatie 6
Badge +2

Hey @alex288,

Daar gaan we wat aan doen! Allereerst wil ik je vragen om een grondige fabrieksreset uit te voeren op je modem, hier zie je hoe je dit kunt doen. Mocht je modem vervolgens nog steeds wegvallen, geef ons dan gelijk een seintje. Wij zorgen er dan voor dat er een monteur bij je langskomt die dit gaat oplossen voor je. :relaxed:

Fabriekreset niet uitgevoerd, omdat afgelopen dagen verbinding niet meer is uitgevallen. Misschien moet het apparaat even warm draaien:yum: .

Indien probleem weer voorkomt. Zal ik uw advies proberen.

Reputatie 7
Badge +6

Dat is goed nieuws, fijn dat er geen uitval meer is geweest! 😄👍 Wellicht was er sprake van een tijdelijke obstructie in de centrale of het modem. Hoe deed de verbinding het gisteren?

Mocht het weer voorkomen, kaart het dan zeker nog eens aan. Indien de factory reset niet werkt, hebben we altijd nog een andere oplossing die we kunnen aangrijpen. Voor nu: een prachtige dag toegewenst! 🌞

Reageer