Info

Problemen Internet verbinding van Internet + TV van Odido

Problemen Internet verbinding van Internet + TV van Odido
Reputatie 7
Badge +16

Ervaar je problemen met je internetverbinding? Dan is dit topic dé wegwijzer naar de oorzaak en oplossing! 

 

Met vijf simpele checks kom je erachter wat er aan de hand is. Heb je alleen problemen met je wifi, kijk dan bij: ons grote wifitopic.

 

1: Check de kabels

Als eerste lopen we de bekabeling na. Zitten de kabels bij het modem en eventueel de media Converter er goed ingedrukt? Twijfel je of de bekabeling nog wel in de goede poort zit en je maakt gebruik van DSL, bekijk dan de installatievideo.

2: Haal het modem (en eventueel de Media Converter) van de stroom

Vele problemen worden verholpen door het modem voor korte tijd van de stroom te halen:

  1. Haal de stroomstekker uit het stopcontact en de kabels uit LAN 1-4 uit het modem.

  2. Haal de strromstekker en de UTP-kabel (internetkabel) uit de Media Converter.

  3. Wacht minstens 10 seconden, voordat je de stroomstekkers weer in het stopcontact steekt. Wacht tot het modem en de Media Converter volledig is opgestart (ongeveer 3 minuten).

  4. Verbind het modem weer met de Media Converter door de UTP-kabel (internetkabel) aan te sluiten.

  5. Steek de kabels bij poort 1 of 2 (internet) en 3 of 4 (TV) terug in het modem. (Bij Zyxel maken de poorten niet uit)

3: De schakelaars op de Media Converter

 Op de Media Converter zitten schakelaars, de zogenoemde dipswitches. Er zijn twee combinaties die je kunt gebruiken. Schakel kanaal 1 en 6 ‘on’ en de andere kanalen ‘off'. Je kunt ook kanalen 3 en 4 ‘on’ schakelen en de rest ‘off'. Herstart de Media Converter opnieuw, terwijl de UTP (internetkabel) los is.  In dit topic vind je meer uitleg hoe je dit het beste kunt aanpakken: 

 

4: Fabrieksreset modem

In sommige gevallen is een Factory Reset van het modem nodig om de verbinding te herstellen. Je kunt met een paperclip of tandenstoker het knopje ‘Factory Reset’ op het modem indrukken. Let op: hierdoor worden mogelijk instellingen van het modem aangepast. In dit topic vind je meer uitleg hoe je dit het beste kunt aanpakken: 

 

5: Check het storingstopic

Gaat het om een lokaal probleem, dan plaatsen we een melding in Mijn Odido. Log in en ga naar de optie ´Actuele storingen´. 

  

 

 

Werkt het internet weer, maar is er nog een ander probleem? Dan helpt onderstaand stappenplan je verder:
Wifi | Volg deze stappen voor een snelle en stabiele wifi-verbinding.
Wegvallend internet | Volg deze stappen als de verbinding niet stabiel is.
Traag internet | Volg de stappen om de juiste snelheid te verkrijgen.
Televisie | Volg de stappen uit de video om het tv-beeld weer terug te krijgen.
Telefonie | Volg deze stappen om je vaste telefoon weer aan de praat te krijgen.

Heb je alle bovenstaande stappen geprobeerd en ervaar je nog steeds problemen? Maak dan een topic aan of laat het hieronder weten, dan helpt de Community je graag verder!


868 reacties

Goedendag,

Hier een nieuwe klant, sinds 11 juli 2019.
Mijn internet is zó traag dat jullie speedtest het meestal niet eens kan meten en latentietest storingen, downloadstoringen en ander geneuzel geeft.
Het leuke is dat op het moment dat je geen screenshot van een voltooide speedtest kan maken, de td geen contact met je opneemt. Fijn dat het uiteindelijk dus toch gelukt is.
Op mijn internet verbinding wordt een wooping snelheid bereikt van 0,1 mbps, als er tenminste internet is. Dit geldt trouwens voor WiFi en dsl

Natuurlijk de klantenservice gebeld, een aantal keer en nadat de speedtest eindelijk gelukt was, kreeg ik te horen dat het zó druk is bij de td met storingen dat ik zeker 10 (TIEN) dagen moet wachten voordat er contact met me opgenomen wordt.

Zacht gezegd ben ik niet echt te spreken over de algehele snelheid van T-Mobile.

MvG GabyTaz
Reputatie 7
Hi @GabyTaz, met die snelheden kan ik mij goed voorstellen dat je niet tevreden bent! Ik heb meteen met je meegekeken en je binnenkomende verbinding ziet er gelukkig prima uit. Hier komt de volle 50 Mbps binnen. We hebben het screenshot van je ontvangen maar hierop is niet te zijn of dit gaat om je Wifi verbinding of je bekabelde verbinding. Zou je van beiden de resultaten door kunnen sturen? Deze kan je eventueel ook hier plaatsen, dat gaat wat sneller dan e-mailen. Heb je bekabeld ook al geprobeerd te testen met een andere netwerkkabel (en/of een andere apparaat indien mogelijk)? En heb je de modem al eens een fabrieksreset gegeven? Ik zie namelijk geen reden waarom de snelheid zo laag is, een reset doet dan soms wonderen!
Hai Brian,

De 0,1 mbps is gemeten via de speedtest van T-Mobile middels bekabelde verbinding en dezelfde pogingen gedaan middels WiFi en beiden geven dezelfde non snelheid.
Natuurlijk was ik niet aan het downen of streamen oid terwijl ik de testen deed. Heb zo'n 50 testen per dag gedaan en de uitslagen variëren tussen de foutmeldingen omdat er niet voldoende snelheid is om de testen uit te voeren of tot 0,3 mbps.

De onderstaande test is eergisteren bekabeld uitgevoerd met een nieuwe kabel.
Daar ik op dit moment helemaal geen internet heb, niet bekabeld en niet middels WiFi, kan ik geen WiFi testgegevens sturen.
Gelukkig heb ik nog wat ruimte op m'n mobiele abonnement om deze tekst via 4g te versturen.

Het modem heeft reeds 3 volledige resets gekregen (met pen in de achterkant van het modem), maar dat gaf geen enkele verbetering. Ook een paar minuten de stroom eraf en dan een reset of geen reset veranderd niets.

Mvg Montessa

Betrap mezelf zojuist op een leugen.

Heb namelijk 1x 45 mbit gehaald. Dat was maar even en 1x,maar het is dus wel gewoon mogelijk een redelijke snelheid te halen.
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn internet sinds afgelopen zondag (21-7) , ik heb snachts van rond 23:00 perfect internet tot een uur of 12:30 de volgende dag en na die tijd is de binnenkomende lijn ineens super instabiel, tot een uur of 23:00 dan is t weer super stabiel........verschillende resets gedaan, kabels veranderd maakt allemaal geen verschil, ik heb maandag al bericht gedaan en ik heb een ticketnr gehad voor de technische dienst omdat ik volgens de doormeting inderdaad een instabiel signaal heb, maar webcare niet precies kon zien waar het aan lag en de technische dienst meer middelen heeft om dat beter te bekijken..........ik vind het alleen zo apart dat dat alleen s'middags en s'avonds is.......net op het moment dat ik wil en kan gamen, snachts heb ik er weinig aan.......meer mensen die dit hebben?


Mvg. Eric
Reputatie 2
Hoi @bernieTM,

Welkom bij T-Mobile Thuis. Dat werkt inderdaad niet prettig. Internet behoort gewoon stabiel te werken. Zeker op glasvezel.

Heb je het modem geconfigureerd? Bijvoorbeeld zelf een kanaal gekozen? Werk je op 2,4Ghz of 5Ghz? Of bedraad? Zit daar verschil in ervaren snelheid?

Het probleem lijkt zich de laatste maand verergerd te hebben.
TV
Op dit moment is ook de TV die hapert. Meestal bij het opstarten krijg ik een stilstaand beeld (ik heb 2 tv's, en op beide gebeurt dit). Verder meerdere keren per dag een tv beeld dat bevriest. Dit is te verhelpen door even een ander kanaal te kiezen, maar natuurlijk niet de bedoeling.
Internet.
Als ik verbinding heb, dan haal ik de gevraagde 50MB. Dus geen snelheidsproblemen.
Echter wel regelmatig uitval van de wifi-signalen waardoor ik de verbinding kwijt raak. Gevolg is haperende websites.
Ik gebruik de wifi van de modem, en aan de 2 utp aansluitingen heb ik een vaste kabels naar mijn 2 wifi-routers (1x 2.4Ghz Wifi, en 1x 2.4Ghz+5Ghz Wifi) elders in het huis, die ik beide in bridge mode heb geconfigureerd.
Omdat in mijn buurt veel kanalen bezet zijn heb ik de kanalen van de 3 modem/router/bridges 'optimaal' geconfigureerd.

De configuratie heeft vanaf april (datum overstap) goed gewerkt, maar sinds ruim een maand bovenstaande problemen. Afgelopen weekend de kanalen opnieuw anders ingesteld, maar dat heeft geen verbetering opgeleverd.

Wat is wijsheid? Vergeleken met mijn vorige provider (ook glasvezel 50MB) is de kwaliteit ernstig achteruit gegaan, en lijkt het probleem zich te verergeren.
Reputatie 7
Hi @bernieTM, ik kijk graag met je hoe we dit op kunnen lossen! Ik heb zojuist je verbinding bekeken en ik zie inderdaad veel wegval op TV dus ergens lijkt er iets niet goed te gaan. Dat je de routers in bridge modus heb staan vind ik wel opvallend, dit zou namelijk niet moeten kunnen met ons modem 🙂 Je kan de router het beste bekabeld aansluiten als acces point (dus niet in bridge mode) en de router een vast IP-adres geven vanuit je modem. Zie dit topic voor meer informatie. Zou je het eens op deze manier willen proberen en mij een seintje willen geven wanneer het zo ver is? Dan lees ik graag je verbinding opnieuw uit.
Reputatie 2
Hi @bernieTM, ik kijk graag met je hoe we dit op kunnen lossen! Ik heb zojuist je verbinding bekeken en ik zie inderdaad veel wegval op TV dus ergens lijkt er iets niet goed te gaan. Dat je de routers in bridge modus heb staan vind ik wel opvallend, dit zou namelijk niet moeten kunnen met ons modem 🙂 Je kan de router het beste bekabeld aansluiten als acces point (dus niet in bridge mode) en de router een vast IP-adres geven vanuit je modem. Zie dit topic voor meer informatie. Zou je het eens op deze manier willen proberen en mij een seintje willen geven wanneer het zo ver is? Dan lees ik graag je verbinding opnieuw uit.
Internet
Sinds vorige week, helemaal onacceptabele performance. Waarschijnlijk icm het wijzigen van enkele kanaal wijzigingen op de 3 routers.
Afgelopen weekend heb ik eerst daarom de 2 (als versterker) bedoelde routers afgekoppeld en gezorgd dat de T-mobile modem/router (HG659) weer goed werkt. Daarna de eerste router (DLINK 686L) bekabeld toegevoegd in Bridge mode. Echter dit was niet meer mogelijk zonder grote problemen te veroorzaken op mijn thuis netwerk (het is mij dus een raadsel hoe ik dat eerder voor elkaar gekregen heb). Uiteindelijk als AP geconfigureerd, met vast IP adres en eigen SSID.
In het door jou genoemde topic wordt gesuggereerd DHCP op de HG659 uit te zetten en DHCP van de eigen router (in mijn geval de DLINK) aan te houden. Omdat ik ook van plan ben een 2de router bekabeld op de de HG659 aan te sluiten, heb ik juist op de DLINK DHCP disabled, en op de HG659 DHCP enabled.
Tot nu toe werkt alles goed, en heb ik uitstekende performance. Heb nog niet kunnen verifiëren of ik nog steeds last van wegvallend signaal heb tijdens het internetten (mijn oorspronkelijke probleem).
Nog een andere vraag over de SSID's. Bij het kiezen van de SSID kun je ook de kanalen opgeven. In geval van gelijke SSID's dien je dan ook gelijke kanaalnummers te configureren - of juist niet?
tv
Indien je vanochtend het signaal uitgelezen hebt, dan was de configuratie van het wireless internet reeds zo als door jou geadviseerd. Graag verneem ik de vervolgstappen
Reputatie 7
Hey @bernieTM,

Fijn dat je internet nu wél stabiel is. Wanneer ik je modem uitlees dan zie ik op dit moment geen problemen, ziet er allemaal prima uit! Je TV signaal lijkt op één TV Box nog steeds niet helemaal goed te lopen. Krijg je ook storend beeld te zien wanneer je deze TV Box rechtstreeks op je modem aansluit?
Reputatie 2
Hey @bernieTM,

Fijn dat je internet nu wél stabiel is. Wanneer ik je modem uitlees dan zie ik op dit moment geen problemen, ziet er allemaal prima uit! Je TV signaal lijkt op één TV Box nog steeds niet helemaal goed te lopen. Krijg je ook storend beeld te zien wanneer je deze TV Box rechtstreeks op je modem aansluit?

Best Piotr ,
Bedankt voor de reactie, helaas is zowel de stabiliteit van de TV alsook het internet niet verbeterd vergeleken met een maand geleden.
Beide TV's bevriezen regelmatig, en ook het internet signaal dropt regelmatig.

TV
Zoals aangegeven bevriezen ze beide regelmatig, of zijn bevroren bij het aandoen van de TV.
1 van de TV's is rechtstreeks aangesloten op het modem met een ethernet kabel. De andere TV is aangesloten via een UTP-wandcontactdoos (WCD) - rechtstreekse kabel van modem naar WCD, en rechtstreekse kabel van WCD naar TV-box. Om een rechtstreekse kabel van het modem naar deze tv te leggen is moeilijk omdat het een andere ruimte betreft. Ik zou dan meer dan 20 meter kabel nodig hebben.
Internet
Zoals eerder aangegeven is de internet snelheid uitstekend. Echter ik heb nog steeds regelmatig last van drops in het internet. Sommige applicaties hebben er meer last van dan andere, dus ik weet niet hoe vaak het voorkomt.
Bestaat er een tool dat ik kan gebruiken om gedurende een dagdeel de kwaliteit van de internet verbinding te monitoren, en hier een rapportage van te maken? De uitkomst hiervan zou ik dan met jullie kunnen delen.
Sinds vorige week donderdag glasvezel van Tmobile maar nu al echt verschrikkelijk spijt.

Het begon er al mee dat ik het modem zelf geïnstalleerd had en het internet werkte, dus ik bel de helpdesk om te melden dat ik de installatie niet nodig heb. De helpdesk vertelde mij dat ik de installatie niet kon annuleren omdat de installateur de officiële Tmobile mediaconverter moest installeren ipv de KPN converter die ik heb. Uiteindelijk komt de installateur meer dan een half uur te laat, ik vertel hem het verhaal dat ik van de helpdesk had gehoord en volgens hem was dat onzin en was de KPN mediaconverter prima. Hij heeft alleen even op de wifi ingelogd (2.4ghz) en een speedtest (40 mbit ipv 100 mbit) gedaan en daarna was hij alweer weg (binnen een minuut!). Hoe kan die ene minuut "installatie" zo duur zijn?

Het andere probleem is dat ik zoals vele andere (hier en op tweakers) problemen heb met de portforwarding. Ik krijg de portforwarding niet stabiel werkend, ik heb dmv DMZ and portforwarding geprobeerd maar krijg geen stabiele open poort.
Hierbij ook nog even bewijs van de problemen;

Hello,
Since today ~10am I have got no glasvezel at home (Hilversum). The wifi is available but it has no connection. I also tried rebooting and reconnecting many cables but nothing was fixed.
In the meantime I contacted support via telephone who sent me a link to send the "monteurs" in order to fix the issue. However here's my new problem, the earliest date for their visit is on September 11th, which is almost one month from now. Can anyone confirm if this is a bug?
Additionally I'd like to check if it is possible to have a compensation for this, possibly by providing extra internet on the mobile bundle.

Cheers,
Beste T-Mobile
Ik ben recentelijk overgestapt naar T mobile en gekozen voor het glasvezel abo.
Extra installatiekosten betaald voor een fatsoenlijke verbinding tussen router *nieuwe zyxel, en eigen router welke in AP modus fungeert.
Het valt mij dat alle LAN poorten zijn gecapped op 100MBIT full duplex, terwijl mijn AP/Router + netwerkapparatuur daarachter gewoon ondersteuning biedt voor Gbit

Ik heb het modem al herstart.
Zijn er nog meer "trucs" die ik kan proberen.
Reputatie 4
Hey @bernieTM, bedankt voor je heldere toelichting! Er is geen speciale tool om dit te monitoren. Wat mij opvalt uit je uitleg, is dat niet alle apparaten (op hetzelfde moment) lijken weg te vallen. Controleer daarom de kabels goed. Zitten ze goed vast aan de apparaten? Vervang eventueel de kabels. Ik zie verder dat het modem een langere tijd onafgebroken online is. Zou je het modem kort van de stroom willen halen? Zo’n 10 – 20 seconden is voldoende. Hiermee krijgt je modem een frisse start. Vaak zijn de meest voorkomende problemen verholpen met een fabrieksreset. Zou je dit willen uitvoeren en mij van een terugkoppeling voorzien wanneer je merkt dat het signaal wegvalt na het een reset? Let wel op: bij een fabrieksreset verlies je je persoonlijke instellingen zoals je Wifi-naam en Wifi-wachtwoord.

Allereerst, welkom bij de club @Wouter_N! 💐De reden dat we de installatie door een monteur laten doen is zodat jij garant staat voor een stabiele verbinding. Dit is ook de reden dat we het gebruik van onze apparatuur aanraden. In het geval dat er een probleem speelt met de media converter van KPN, kan ik je niet zo goed helpen dan wanneer onze media converter aangesloten is. Heb je dit topic over portforwarding al gecheckt? Wie weet zit hier de gouden tip voor je!

Hello there @rchumy, great to read that you’ve contact one of my colleagues via phone. A technician will visit you to fix this problem. I’d like to be honest with you: currently the technicians of Guidion are busier than usually, which explains the given appointment date. My sincere apologies for any inconveniences caused. My advice is to confirm the appointment for now. It happens that an appointment gets cancelled. A technician then may visit you sooner. You can call Guidion (088 - 200 0 151) and they can check the possibilities for you. I’ll keep my fingers crossed for you! 🍀

Jij ook van harte welkom @PieterF! De maximale snelheid op de poorten horen niet 100 Mbps te zijn. De meest voorkomende oorzaken hiervoor zijn oude of goedkope netwerkkabels (gebruik in iedere geval een cat5e kabels of hoger) en een verouderde netwerkkaart die niet geschikt is voor hoge snelheden. Soms kan het ook helpen om je netwerk adapter vast te zetten op 1 Gbps full duplex:

Netwerkadapter aanpassen en statisch instellen op 1gbps full duplex
  • Zoek naar het ‘Netwerk and Sharing Center’
  • Klik links op ‘Change Adapter Settings‘
  • Selecteer de interface waarmee je verbonden bent met de router
  • Rechtermuisklik deze en selecteer ‘properties’
  • Klik vervolgens op ‘Configure’
  • Onder het ‘Advanced’ tab kies je voor 1.0 Gbps full duplex
Nu een beetje ten einde raad hier maar eens proberen of er van de kant van T-Mobile hulp of een reactie komt. Al maanden hebben we problemen met onze internet verbinding. Een regelrechte ramp is het. Continu wegvallend internet of tijden geen internet. Ondertussen de tweede modem in huis maar die heeft het een week of twee redelijk gedaan. Korte storingen die te overzien waren. Nu sinds een paar dagen weer een complete ramp en wat baal ik ervan dat we voor T-Mobile gekozen hebben. Al onze rand apparatuur zoals camera's, deurbel etc zijn gewoonweg niet meer te gebruiken. De Doorbird krijgen we sinds de installatie van het nieuwe modem gewoonweg niet meer aan de gang 😂Alles ligt er continue uit. Een monteur sturen om eens hier te kijken wat er loos is?? Echt niet. Je mag gewoon tien dagen wachten en dan kan je alsnog zelf gaan bellen hoe de stand is. Dood ziek wordt je ervan en dit is echt contractbreuk van T-mobile.
Reputatie 7
Hi @Kaat33, ik heb gereageerd op je eerdere bericht in dit topic. Ik stel voor dat we daar verder gaan zodat we niet langs elkaar heen gaan praten!
Reputatie 2
Hey @bernieTM, bedankt voor je heldere toelichting! Er is geen speciale tool om dit te monitoren. Wat mij opvalt uit je uitleg, is dat niet alle apparaten (op hetzelfde moment) lijken weg te vallen. Controleer daarom de kabels goed. Zitten ze goed vast aan de apparaten? Vervang eventueel de kabels. Ik zie verder dat het modem een langere tijd onafgebroken online is. Zou je het modem kort van de stroom willen halen? Zo’n 10 – 20 seconden is voldoende. Hiermee krijgt je modem een frisse start. Vaak zijn de meest voorkomende problemen verholpen met een fabrieksreset. Zou je dit willen uitvoeren en mij van een terugkoppeling voorzien wanneer je merkt dat het signaal wegvalt na het een reset? Let wel op: bij een fabrieksreset verlies je je persoonlijke instellingen zoals je Wifi-naam en Wifi-wachtwoord.

Beste @Candy ,
Deze manier van probleemoplossen werkt niet. Graag persoonlijk bericht om eea op te lossen. Deze algemene antwoorden met suggesties voor acties die al meerdere keren ondernomen zijn werken niet.
Het is vandaag weer raak.
Vocht en regen en de storingen beginnen weer.
Eerst alle tips zelf geprobeerd inclusief hard reset, powerdip en factuur reset maar geen resultaat.
Vandaag contact gehad met T-mobile klantenservice.
Na een uitgebreid gesprek, een terugblik in de historie van vorig jaar en een reset op afstand ook de storing niet opgelost.
Plan van aanpak besproken.
Er is me na afloop van het gesprek een voucher aangeboden om 7 dagen onbeperkt van internet gebruik te kunnen maken op mijn mobiel.
Ik zei die niet nodig te hebben ivm een beschikbare Ziggo hotspot.
Nu mijn dochter en vrouw daar ook gebruik van maken, wordt ik er geregeld uitgegooid.
Ik zou daarom alsnog gebruik willen maken van de aangeboden voucher.
Kan iemand van T- mobile die hier actief is dat alsnog in orde maken voor mij.
Heb al via de Facebook chat een poging gedaan, maar na ruim 2 uur is er nog steeds geen reactie terug.
Sinds een paar dagen geen internet meer. Ik heb een T-Mobile thuis abonnement.

Eerst af en toe nog wel WiFi, maar geen bekabeld internet. Momenteel helemaal geen internet meer.

Alle stappen uit de starttopic al gedaan, zoals zachte en harde reset, kabels checken, etc. Maar niets helpt. Nu reageer ik hier ik via smartphone-verbinding (hotspot). Klantenservice is momenteel niet bereikbaar, lange wachttijden telefonisch. Via Facebook gisterochtend met chatbot Lotte gechat en er zou op afstand naar worden gekeken. Gistermiddag nog wel WiFi, maar nu helemaal geen internet meer.

In de (Huawei) modem branden het lampje voor power en WAN wel, maar voor Internet niet.

Enige optie die ik nu nog kan bedenken, is verzoek om een monteur. Maar de verschillende klantenservice communicatiekanalen - FB, Twitter en telefonisch - zijn onbereikbaar.
Hoi,

Wij hebben sinds net dat alleen bekabeld internet niet werkt. Er is niks gewijzigd in het netwerk, deze heeft sinds de laatste bezoek van de monteur continue gewerkt. Modem is al gereset geweest kabels nagelopen, kortom alles geprobeerd. Sinds m'n aansluiting hier altijd problemen gehad met internet dag wegviel voor enkele minuten. Eind augustus is dit pas opgelost. En nu weer kopzorgen.. Word er wel een beetje moedeloos van..
Het is me al wel duidelijk dat T-mobile je met de smoes: "We werken eraan".... je aan het lijntje houdt. 🙄 Het is werkelijk te onbeschoft voor woorden aan het worden dat we al zolang geen goed werkend internet hebben ! Alle haren op mijn hoofd spijt dat ik bij KPN weggegaan ben.
Hello. Are there any issues in the Nootdorp area with the internet? Where can I get an answer on when the internet will be up and running again please?
thank you
Reputatie 1
Hallo,

Volgens de (door mij ingehuurde) monteur 'seint' mijn modem (zwart kastje, het witte modem met al die lichtjes, staat in de kamer hiernaast) maar een zéér bescheiden 'internet straal' uit; VEEL meer dan eens of 'af en toe' zegt het éne browser window 'Deze pagina is niet bereikbaar' terwijl het ándere browser window (bijvoorbeeld) op de homepagina van Yahoo of Outlook (of ergens anders) staat.

Of, met andere woorden, het lijkt verdikkie net of niet alle pagina's het internet herkennen.

Van hem moest ik een nieuwe modem aanvragen, dus 'mag ik een nieuwe, alstublieft? (ik betaal hopelijk niet voor niks €31 extra per maand)'

Bij voorbaat mijn oneindige dank
Reputatie 1
Um... ok, ik heb mijn internet weer aan de gang gekregen gisteravond laat (d'r zat ergens een kapot verlengsnoer tussen), maar nu is ie nog zo langzaam als wat (terwijl ik voor supersnel internet betaal... vraag me af waar dat dan is?).

Reageer