Beantwoord

Inloggen HG659

  • 11 March 2019
  • 1 reactie
  • 1409 Bekeken

ik ben nu 4 dagen in het bezit van hg659 modem/router. Het is geen fijne software wat erop zit!
aantal problemen die ik nu ondervindt is dat ik niet meer kan inloggen op hg659 pagina komt gewoon niet te voorschijn 192.168.1.1 internet wifi doet alle maal het wel. Reset ook geprobeerd levert niets op, blijft het zelfde bedraad en draad loos ook geprobeerd. Pagina komt niet te voor schijn.
Heb het idee dat deze modem niet in orde is!
icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 15 March 2019, 12:23

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5
Welkom op onze Community @rawies! Ik en mijn Communitygenoten helpen je graag verder. Ik begrijp dat je de inlogpagina van de Huawei modem niet kunt bereiken. Het IP adres 192.168.1.1 klopt als een bus, dus dit gaat gelukkig goed.

Waar gaat het precies mis Rawies? Krijg je de pagina helemaal niet te zien, krijg je een foutmelding of kan je niet inloggen? Ik wil je sowieso adviseren om het modem te resetten. Hoe je dat precies doet lees je hier. Maak na de reset een bekabelde verbinding met het modem (LAN1 of LAN2). De pagina zal dan zichtbaar moeten zijn! Inloggen doe je met de gegevens op de sticker op de modem onder ''Login''. Succes! 🍀

Reageer